craven Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Rart JimRamse har høyere score en R@g€(?) Selv synes jeg dette er tragisk x) Endret 26. mai 2006 av craven Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 På fredag kjørte jeg forsåvidt 3Dmark igjen og fikk 9593 poeng stock fra Hattelco. Gå inn i driveren å sett til Fastest på performance, istedet for Quality, så henter du litt der. Å sette driveren til active profile = 3DMark06 skal hvis også hjelpe litt, men har ikke testet dette selv. 6180472[/snapback] Er ikke dette å jukse litt med 3D-Mark scoren? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 På fredag kjørte jeg forsåvidt 3Dmark igjen og fikk 9593 poeng stock fra Hattelco. Gå inn i driveren å sett til Fastest på performance, istedet for Quality, så henter du litt der. Å sette driveren til active profile = 3DMark06 skal hvis også hjelpe litt, men har ikke testet dette selv. 6180472[/snapback] Er ikke dette å jukse litt med 3D-Mark scoren? 6181083[/snapback] Alt er lov ^^ Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Rart JimRamse har høyere score en R@g€(?) Selv synes jeg dette er tragisk x) 6181040[/snapback] Det er et spørsmål om kompetanse da.... Ville du satt spørsmålstegn med at Petter Solberg kjørte mye fortere enn deg, selv med nogenlunde samme bil. Benching er en kunst og en vitenskap i seg selv, og det ligger masse prøving og feiling for å komme langt... men jeg irriterer meg litt over at jeg ikke ennå har kommet over 10k, men så har jeg ikke gjort så mye med det heller i det siste da... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Noen er ofte alt for kritiske, de fleste blir journalister. Man må bare leve med dem Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har du gravd deg ned i hagen eller R@ge? Jeg ser at du spille BF2, det går med alt på fullt eller? Har du prøvd å komme over 10 000 noe mer? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har du gravd deg ned i hagen eller R@ge? Jeg ser at du spille BF2, det går med alt på fullt eller? Har du prøvd å komme over 10 000 noe mer? 6238839[/snapback] Ja, har han fått brukt den noe? Også lurer jeg på hva som skjedde med Rob Halford sin quad sli pc!? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Har du gravd deg ned i hagen eller R@ge? Jeg ser at du spille BF2, det går med alt på fullt eller? Har du prøvd å komme over 10 000 noe mer? 6238839[/snapback] Ja, har han fått brukt den noe? Også lurer jeg på hva som skjedde med Rob Halford sin quad sli pc!? 6240351[/snapback] Joda.... Det går fremmover i hagen ja... Det skal bli digg å slenge seg på 120 m² terasse og pavljong... Utover det så har jeg ikke forsøkt å benche i det hele tatt faktisk.. Joda, det er litt slappt av meg men jeg har rett og slett kun spillt Battlefield 2 - Reality Mod i det siste... Utrolig morsomt, og spessielt etter jeg fikk den nye skjermen da.. hehehe Joda, det kommer nok, men jeg må inrømme at motivasjonen datt ganske mye når JimRamse fikk 10509 poeng. For meg er det helt umulig å i det hele tatt nærme meg dette, så det var liksom ikke noe å kjempe mot. Vi får se... Jeg skal nok brette opp ermene og kline til med litt benching, men jeg må nok inrømme at 10k satt lenger inne enn hva jeg først trodde... Nå er det først og fremt sommer, og Battlefield som ligger øverst på listen... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bra at du bruker pcn istedet for å drive med denne idiotiske benchinga! Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hei Rage, Lurer på en ting i forbindelse med BF2 og 24" skjermen din; Har du klart å definere innstillinger på 1920 * 1200 eller kjører du på 1600 * 1200. I så fall venter jeg i spenning på hvordan du har klart å få det til... Har selv ny 23" Apple skjerm, men er foreløpig heftet med 1600 * 1200... sukk... Har også forsøkt å editere Video.con filen ved å sette tallverdiene på 4 istedenfor 3, men får fremdeles ikke opp Ultra high settings under Video. Hadde ikke problemer med dette tidligere (før Patch 1.3 hvor disse innstillingene fungerte), men nå er det ikke snakk om... Kanskje vi skal teame opp i BF2 en dag og svi av noen timer? Ellers håper jeg det går bra med terassen... Har selv anskaffet noe ny hardware siden sist, og venter nå bare på ny driver til skjermkortene for at Quad'en skal fungere ordentlig. Fikk gutta nede på Digital Impuls til å bygge ny maskin med vannkjøling, så nå skal det gå unna her i gården... Endret 23. juni 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hei Rage, Lurer på en ting i forbindelse med BF2 og 24" skjermen din; Har du klart å definere innstillinger på 1920 * 1200 eller kjører du på 1600 * 1200. I så fall venter jeg i spenning på hvordan du har klart å få det til... Har selv ny 23" Apple skjerm, men er foreløpig heftet med 1600 * 1200... sukk... 6369249[/snapback] Skriv dette i snarveien til battlefield 2 +szx 1920 +szy 1200 Også er jeg meget spent på hvordan quad sli funker? Du sier du trenger ny driver, men hvordan funker det nå? Hvilken driver bruker du for øyeblikket? Og btw, er det ikke kjedelig at gutta på digital impuls skal bygge alt for deg? HOLY CRAP? Du bytta fra fx-60 til fx-62? What a waste! Det er snakk om en måned til conroe kommer... Og du bytta ut 7900gx2 eller hva de heter også? Endret 23. juni 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei Rage, Lurer på en ting i forbindelse med BF2 og 24" skjermen din; Har du klart å definere innstillinger på 1920 * 1200 eller kjører du på 1600 * 1200. I så fall venter jeg i spenning på hvordan du har klart å få det til... Har selv ny 23" Apple skjerm, men er foreløpig heftet med 1600 * 1200... sukk... 6369249[/snapback] Skriv dette i snarveien til battlefield 2 +szx 1920 +szy 1200 Også er jeg meget spent på hvordan quad sli funker? Du sier du trenger ny driver, men hvordan funker det nå? Hvilken driver bruker du for øyeblikket? Og btw, er det ikke kjedelig at gutta på digital impuls skal bygge alt for deg? 6369279[/snapback] Har prøvd å skrive dette i snarveien til BF2, men ikke snakk om... Nye Quad'en fungerer veldig bra, men får ikke noe ytelse utover "ett" kort foreløpig. Bruker 91.31 foreløpig, men skal jo snart komme noe som får Quad som system til å fungere skikkelig. Sinnsykt bra grafikk, mye mer stille enn 7900 GX2 og relativt klokkevennlig. Får ene kortet til 625 på kjerne og 1750 på minne, mens det andre går til rett rundt 590 og 1650... Og nei, Digital Impuls skal fortsatt få bygge mine PCer. Har gjort en kjempejobb med vannkjølingen og er superfornøyd. ps. ikke noe Conroe her i gården. Blir vel AMDs nye 4*4 når det kommer til jul med Quad G80 tenker jeg.. Tenk deg 2 * fx-64 og Quad G80 da! Gleder meg! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har prøvd å skrive dette i snarveien til BF2, men ikke snakk om... Nye Quad'en fungerer veldig bra, men får ikke noe ytelse utover "ett" kort foreløpig. Bruker 91.31 foreløpig, men skal jo snart komme noe som får Quad som system til å fungere skikkelig. Sinnsykt bra grafikk, mye mer stille enn 7900 GX2 og relativt klokkevennlig. Får ene kortet til 625 på kjerne og 1750 på minne, mens det andre går til rett rundt 590 og 1650... Og nei, Digital Impuls skal fortsatt få bygge mine PCer. Har gjort en kjempejobb med vannkjølingen og er superfornøyd. ps. ikke noe Conroe her i gården. Blir vel AMDs nye 4*4 når det kommer til jul med Quad G80 tenker jeg.. Tenk deg 2 * fx-64 og Quad G80 da! Gleder meg! 6369329[/snapback] Hvilke komponenter består vannkjølingen din av, og hvilke komponenter kjøler den? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kan du ikke sende penger/gammel hw til meg med det samme da Rob? Btw, hvorfor 900W istedet for 1,1kW psu? Skal det være så skal det være. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Rob Halford tror jeg tjener godt Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvilke komponenter består vannkjølingen din av, og hvilke komponenter kjøler den? Er litt usikker hvilke komponenter Petter hos Digital Impuls har brukt, men kan selvfølgelig skaffe deg en oversikt over hvilke komponenter som nå står i den nye boksen. Kjøler foreløpig CPU, men har tenkt å få vann på GPU også når det kommer, dersom det kommer... Foreløpig ikke noen standard vannblokk å oppdrive til AM2, men gutta laget en selv. Tagan PSUen er det eneste som er igjen av den gamle PCen, og syntes det var litt "overdrevent" å hive ut en PSU til nesten 3 lakser. Mulig jeg tar feil der... Gikk for et kabinett med ekstra dybde denne gang, men selv da er det ganske så fullt i kabinettet. Har akkurat fått opp PCen, men lover dere noen bilder snart. Akkurat nå er det en liten prins som skal i seng og da er det slutt på PC for i kveld... Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Rob Halford tror jeg tjener godt 6369465[/snapback] Rob er pensjonist... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Rob er pensjonist... 6369476[/snapback] De gale har det godt :D :yes: Endret 23. juni 2006 av kremt Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Nå setter du jo nesten R@ge i skyggen her Og det siste og viktigste spørsmålet: Hva ble prisen for denne herligheten? Btw, 1965-modell pensjonist?? Endret 23. juni 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Og det siste og viktigste spørsmålet: Hva ble prisen for denne herligheten? 6369482[/snapback] Kostet litt mer penger denne gangen... Kjøpte selvfølgelig også en en disse skrivebordene fra Lian Li når jeg først var i gang, så jeg får nok en herlig faktura denne gangen... Tror det er 4de oppgraderingen / PCen siden januar i år, så nå er det på tide å roe noe ned. Får jo ikke spilt noe BF2 fordi mesteparten av tiden går med til å sette opp og tune PC... ps. 40 år og pensjonist er vel ikke så verst... Endret 23. juni 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå