oysfaerg Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Vi får krysse fingrene da R@ge Hvis du slår vår poengsum i 3DM06, vil ikke det vare lenge Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) 17nde mai da er vi så glad å morro vi har fra morgen til kveld tuuuuuuuuuuuuuut. Bortsett fra meg som stort sett barer får vondt i hodet av den dagen edit: oi poenget. Tror neppe du får noe pc før tors - fre pga dette. Endret 16. mai 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Vi får krysse fingrene da R@ge Hvis du slår vår poengsum i 3DM06, vil ikke det vare lenge 6112994[/snapback] Har dere fått fasekjølingen som overklokk lagde eller ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ikke enda, Aspstein håper å få den ganske snart Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ikke enda, Aspstein håper å få den ganske snart 6113034[/snapback] Går det ann å få faskjøling til skjermkort? Eller tåler ikke skjermkort så masse minus grader? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Du kan helt sikkert fasekjøle skjermkortet også, en kompis av meg kjølte ned Geforce256 DDR (Lenge siden ja..) med flytende nitrogen. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ikke enda, Aspstein håper å få den ganske snart 6113034[/snapback] Går det ann å få faskjøling til skjermkort? Eller tåler ikke skjermkort så masse minus grader? 6113067[/snapback] Fasekjøling til skjermkort går helt fint. Overklokk kan lage til deg, de blir og billigere enn fase til CPU. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Vi får krysse fingrene da R@ge Hvis du slår vår poengsum i 3DM06, vil ikke det vare lenge 6112994[/snapback] Har dere fått fasekjølingen som overklokk lagde eller ? 6113003[/snapback] Ikke enda, Aspstein håper å få den ganske snart 6113034[/snapback] Jeg tror ingen rekorder holder lenge uansett.. Og jeg er egentlig utrolig godt fornøyd allerede, vi snakker jo tross alt om en helt vanlig PC her da, ikke noe ekstrem kjøling, eller vann, bare "vanlige" vifter... Til normalt bruk er denne faktisk mer stillegående en min gamle maskin, og det sier litt synes jeg... Målet var 10.000, og det skal jeg klare, men jeg blir ikke spessielt deppa om noen andre klarer 12.000 med fase kjøling og vann eller hva det nå er.. Men det var jo litt gøy dette her da.. det inrømmer jeg..... Får håpe Hattelco klarer å få den maskinen ferdig og levere den i dag da... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 NEWS FLASH: Fikk akkuratt beskjed om at maskinen er ferdig reparert... Den har nå to nye og svært klokkeklare skjermkort, som forøvrig nesten kortslutter av spenning på å kjøre 3DMArk06 igjen.. Hattelco klarer ikke levere den tilbake i dag, så viss jeg vil ha den NÅ, må jeg kjøre 45 minutter for å hente den..... (så tilbake) Det er jeg ikke sikker på at jeg gidder altså... Jeg får den jo uansett på Torsdag.... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hva er vel halvannen time i bil? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Din late mann, hadde jeg vært deg så hadde jeg håppa i bilen så fort jeg hadde fått beskjed Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 45 minutter hver vei er jo ingenting. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Gidder du ikke det Slipp raka å løp mann før vi tror du spiller på feil lag Endret 16. mai 2006 av simalarion Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er jeg ikke sikker på at jeg gidder altså...Jeg får den jo uansett på Torsdag... mere hage arbeid på gang Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 NEWS FLASH: Fikk akkuratt beskjed om at maskinen er ferdig reparert... Den har nå to nye og svært klokkeklare skjermkort, som forøvrig nesten kortslutter av spenning på å kjøre 3DMArk06 igjen.. Hattelco klarer ikke levere den tilbake i dag, så viss jeg vil ha den NÅ, må jeg kjøre 45 minutter for å hente den..... (så tilbake) Det er jeg ikke sikker på at jeg gidder altså... Jeg får den jo uansett på Torsdag.... 6114419[/snapback] Kan jo ikke vente helt til torsdag når du kan få den i dag! Hent den asap! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Det er jeg ikke sikker på at jeg gidder altså...Jeg får den jo uansett på Torsdag... mere hage arbeid på gang 6115131[/snapback] Faktisk så har jeg begynt på terrassen nå....Til lørdag så skal jeg leie meg boremaskin og borre 700 millioner hull i noe skikkelig irriterende fjell der jeg skal ha den nye terrassen min..... så skal jeg hive oppi trollkraft og vente på at dritten slår sprekker.. Etter en lang dag på jobb (i dag var det stress), og ei kone som "ikke er spesielt" imponert over min PC hobby, så ble det veldig lite motivasjon igjen til å sitte nesten 2 timer i bil for en dum PC... nei.. det fikk vente til Torsdag..... blir nok ikke noen seriøse forsøk før til torsdag alternativt fredag uansett så Blir morsomt det ja... Endret 16. mai 2006 av R@ge Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dum PC, hva er det som går av deg mann Har man en hobby så har man en hobby, sånn er det bare. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dum PC, hva er det som går av deg mann Har man en hobby så har man en hobby, sånn er det bare. 6117807[/snapback] Hagearbeid ja? Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fått Pc'n nå da? Lang tid det tok for dem å reparere da...;( Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 R@ge, nå venter vi i spenning her i det ganske land! Rart utrykk egentlig, ganske land, ikke helt, bare ganske? Men, i alle fall, håper du kommer deg over barrieren din i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå