R@ge Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Men det er juks å ikke ha godkjente drivere da Har alle scorene deres over 10k vært med slike drivere? 6024870[/snapback] Jeg liker lkke ikke den tonen der altså.... Jeg var bare 2 poeng unna "over 10k" spørsmålet ditt.. Så Ja min var i hvertfall godkjent av Futuremark hihihi edit: øøøøø.. tog du ann... ØHRGHGR Edit2: Jeg må bare benche litt mer så skal jeg nok opp i 10.000 klubben ja (ny tråd på gang snart vel?) Endret 1. mai 2006 av R@ge Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ManagHead: ser du på orb'n så ser du at 10015 var valid. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 managhead: Du kan kjøpe sli bro på denne siden for 80 danske kroner, http://www.pc-netto.dk/asp/index1024.asp?v...ink&fromgo=yes& Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 managhead: Du kan kjøpe sli bro på denne siden for 80 danske kroner, http://www.pc-netto.dk/asp/index1024.asp?v...ink&fromgo=yes& 6025172[/snapback] Kanskje han kan ta opp kampen han og? Vil at noen skal gjøre et skikkelig hopp her og få 11000poeng;D Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er 3 stykk med i kampen her nå gitt Tipper managhead må ta litt voltmods på GTene sine Men R@ge, tror du bør oppdatere tittelen på tråden nå. Det er jo ikke lenger et spørsmål om hvem kommer først over 10k da. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skaffet meg sli-bro nå! Og ramkjølerne er snart ferdige, må bare skru inn noen nipler så har jeg vannkjøling på begge kortene og! Og så håper jeg at den nye cpu er bedre enn den jeg har nå som bråstoppet på 3ghz Får jeg klokket kortene til ~650/850 så tror jeg 10k er i boks! Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skaffet meg sli-bro nå! Og ramkjølerne er snart ferdige, må bare skru inn noen nipler så har jeg vannkjøling på begge kortene og! Og så håper jeg at den nye cpu er bedre enn den jeg har nå som bråstoppet på 3ghz Får jeg klokket kortene til ~650/850 så tror jeg 10k er i boks! 6029463[/snapback] Hvilken cpu har du bestillt ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 X2 3800+ E4... Blir den tredje X2n dette Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Er 3 stykk med i kampen her nå gitt Tipper managhead må ta litt voltmods på GTene sine Men R@ge, tror du bør oppdatere tittelen på tråden nå. Det er jo ikke lenger et spørsmål om hvem kommer først over 10k da. 6029361[/snapback] Endret tittel nå, litt vemodig da.. 2 poeng.. H&%¤Es to poeng så hadde jeg sluppet det der.. *grrrrrrr* Ok, jeg sitter forøvrig på benken til jeg får maskinen tilbake. Jeg fant ikke ut av skjermkort problemet jeg hadde og Hattelco tar den derfor inn for en liten helsesjekk. Like greit at profesjonelle folk tar seg av slike ting, så slipper jeg å ødelegge noe.. *knis* Oppdaterte første post med ytterligere info om saken Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg tok livet av ett av mine 7900GTX-kort (på vei i retur nå) - Det begynte å hakke og bære seg i HDR-testene. Når jeg bytta det fikk vi 9850 poeng i 3DMark06 _uten_ å klokke skjermkorta. R@ge: Hvor lang tid har de sagt de skal ta? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 ManagHead - Driter du penger? 3 x2? det blir jo lett 9 000kr det! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 ManagHead - Driter du penger? 3 x2? det blir jo lett 9 000kr det! 6030654[/snapback] Det går an å selge også... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 ManagHead - Driter du penger? 3 x2? det blir jo lett 9 000kr det! 6030654[/snapback] Det går an å selge også... 6030659[/snapback] Jeg tror det var sånn at han fikk en E6 først, som han bytta med en kamerat Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Weee, får lånt et x1900xtx snart, og kanskje et eller sted fins det en snill sjel som vil låne meg et x1900 master card. Da kan jeg også være med på moroa Cf hk er ikke så dyrt, muligheten er der. Hvordan yter et x1900 master iforhold til x1900xtx? Endret 2. mai 2006 av samye83 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 yter vel som 1900XT gjør det ikke?? mange som driter penger her ;/ neida.. har konf snart så skal spare det en stund å kjøpe ett.. kansje to G80 :O nie fy f*** det blir for dyrt :/ isåfall skal jeg finne en som vil ha 7800GTX kortet mitt for 2k og det blir vansklig når jeg kjøpte det brukt for 2,2k Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Syntes det ble litt hausing her inne i slutten på forrige uke, og bestemte meg for å melde meg på i kampen om førsteplassen. MEN syntes at 10.000 var litt i snaueste laget når vi først skulle bryte noen barrierer; 12.000 er vel mer naturlig når vi først setter i gang... Ble vel litt eple kjekk nå... Fikk en telefon fra Espen i Digital Impuls fredag morgen, og fikk tilbud om en pakke QUAD SLI. NVIDIA hadde levert to oppgraderingspakker til Europa, og Digital Impuls kunne skaffe meg det ene. Kanskje unødvendig å si at det ikke tok lang tid å bestemme seg... Fikk senere på dagen vite at Espen hadde kjørt ens ærende til Sandefjord for å hente godsakene, så noen var helt klart like ivrig som undertegnede... For en service! Maskinen ble levert på døren for vel en time siden, og har nå sittet og tittet litt på ting. Dette er såvidt jeg har forstått ikke merkekort, men Nvidia sine referansekort. Og skjermkortene tar plass, masse plass. For å få til den fysiske installasjonen ble HDene hengt opp i de tre ledige brønnene under CD/DVD comboen, og selv da tar kortene nesten hele plassen i bunn av kabinettet. Høres ut som om det er installert en liten Electrolux støvsuger i kassen og kortene har noe høyere temperaturer enn vanlig, men ser ellers ut til å gå greit. Systemet kjøres stabilt på 48C (42 tidligere) og kortene holder 60C (mot 52C på 7900GTX SLI). Kjerne og minne kjører standard på 500 MHz / 605 MHzx, og har forstått det slik at strømforbruket er årsaken til at disse ikke er klokket noe. Ny PSU som fulgte pakken leverer 900W... Skal nå kjøre litt spill utover kvelden for å se hvordan dette yter - med 32 AA og 19 AF +++ eye candy... Kanskje unødvendig å si at jeg gleder meg som en liten unge... Er også lovet ny driver og optimaliseringshjelp av Digital Impuls i slutten av neste uke, så da får vi se hva vi kan klare å klemme ut av systemet. Ikke noe benchmarking før neste uke altså... En stor takk til entusiastene nede på Digital Impuls (Espen, Sturla, Simon, Petter +++) for at de står på for oss gærninger og leverer og leverer og leverer... Tusen takk! Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Syntes det ble litt hausing her inne i slutten på forrige uke, og bestemte meg for å melde meg på i kampen om førsteplassen. MEN syntes at 10.000 var litt i snaueste laget når vi først skulle bryte noen barrierer; 12.000 er vel mer naturlig når vi først setter i gang... Ble vel litt eple kjekk nå... Fikk en telefon fra Espen i Digital Impuls fredag morgen, og fikk tilbud om en pakke QUAD SLI. NVIDIA hadde levert to oppgraderingspakker til Europa, og Digital Impuls kunne skaffe meg det ene. Kanskje unødvendig å si at det ikke tok lang tid å bestemme seg... Fikk senere på dagen vite at Espen hadde kjørt ens ærende til Sandefjord for å hente godsakene, så noen var helt klart like ivrig som undertegnede... For en service! Maskinen ble levert på døren for vel en time siden, og har nå sittet og tittet litt på ting. Dette er såvidt jeg har forstått ikke merkekort, men Nvidia sine referansekort. Og skjermkortene tar plass, masse plass. For å få til den fysiske installasjonen ble HDene hengt opp i de tre ledige brønnene under CD/DVD comboen, og selv da tar kortene nesten hele plassen i bunn av kabinettet. Høres ut som om det er installert en liten Electrolux støvsuger i kassen og kortene har noe høyere temperaturer enn vanlig, men ser ellers ut til å gå greit. Systemet kjøres stabilt på 48C (42 tidligere) og kortene holder 60C (mot 52C på 7900GTX SLI). Kjerne og minne kjører standard på 500 MHz / 605 MHzx, og har forstått det slik at strømforbruket er årsaken til at disse ikke er klokket noe. Ny PSU som fulgte pakken leverer 900W... Skal nå kjøre litt spill utover kvelden for å se hvordan dette yter - med 32 AA og 19 AF +++ eye candy... Kanskje unødvendig å si at jeg gleder meg som en liten unge... Er også lovet ny driver og optimaliseringshjelp av Digital Impuls i slutten av neste uke, så da får vi se hva vi kan klare å klemme ut av systemet. Ikke noe benchmarking før neste uke altså... En stor takk til entusiastene nede på Digital Impuls (Espen, Sturla, Simon, Petter +++) for at de står på for oss gærninger og leverer og leverer og leverer... Tusen takk! 6030976[/snapback] Syyykt! Kom med bilder da Ta gjerne med 3dmark score Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 HEFTIG! Endelig noen med quad sli! Nå, her er kommandoen: KJØR 3DMARK 06, og ja, det er en kommando Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Syntes det ble litt hausing her inne i slutten på forrige uke, og bestemte meg for å melde meg på i kampen om førsteplassen. MEN syntes at 10.000 var litt i snaueste laget når vi først skulle bryte noen barrierer; 12.000 er vel mer naturlig når vi først setter i gang... Ble vel litt eple kjekk nå... Fikk en telefon fra Espen i Digital Impuls fredag morgen, og fikk tilbud om en pakke QUAD SLI. NVIDIA hadde levert to oppgraderingspakker til Europa, og Digital Impuls kunne skaffe meg det ene. Kanskje unødvendig å si at det ikke tok lang tid å bestemme seg... Fikk senere på dagen vite at Espen hadde kjørt ens ærende til Sandefjord for å hente godsakene, så noen var helt klart like ivrig som undertegnede... For en service! Maskinen ble levert på døren for vel en time siden, og har nå sittet og tittet litt på ting. Dette er såvidt jeg har forstått ikke merkekort, men Nvidia sine referansekort. Og skjermkortene tar plass, masse plass. For å få til den fysiske installasjonen ble HDene hengt opp i de tre ledige brønnene under CD/DVD comboen, og selv da tar kortene nesten hele plassen i bunn av kabinettet. Høres ut som om det er installert en liten Electrolux støvsuger i kassen og kortene har noe høyere temperaturer enn vanlig, men ser ellers ut til å gå greit. Systemet kjøres stabilt på 48C (42 tidligere) og kortene holder 60C (mot 52C på 7900GTX SLI). Kjerne og minne kjører standard på 500 MHz / 605 MHzx, og har forstått det slik at strømforbruket er årsaken til at disse ikke er klokket noe. Ny PSU som fulgte pakken leverer 900W... Skal nå kjøre litt spill utover kvelden for å se hvordan dette yter - med 32 AA og 19 AF +++ eye candy... Kanskje unødvendig å si at jeg gleder meg som en liten unge... Er også lovet ny driver og optimaliseringshjelp av Digital Impuls i slutten av neste uke, så da får vi se hva vi kan klare å klemme ut av systemet. Ikke noe benchmarking før neste uke altså... En stor takk til entusiastene nede på Digital Impuls (Espen, Sturla, Simon, Petter +++) for at de står på for oss gærninger og leverer og leverer og leverer... Tusen takk! 6030976[/snapback] ZOMG!1 dersom du ikke kjører høyere enn 1600x1200 skulle det gå helt fint med 16/32xaa men før du starter å spille så skal du komme med bilder OG Bench fra hvertfall 05 og 06. gjerne 01 og 03 også EDIT: slik jeg forsto det så "fikk" du det? håper du måtte betale blodpris ellers blir jeg sur Endret 2. mai 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tester har vist at quad sli ikke er så mye bedre enn cf x1900xtx. Du får teste, så får vi virkelig stafeste hvordan de kortene yter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå