oysfaerg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du trenger ikke SLI-bro... Jeg taper 50 poeng maks ved å ikke bruke SLI-broa. DFI-korta kan bruke SLI uansett... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du trenger ikke SLI-bro... Jeg taper 50 poeng maks ved å ikke bruke SLI-broa. DFI-korta kan bruke SLI uansett... 6024501[/snapback] Er det ikke større forksjell? Jeg visste at man kunne kjøre uten, men innbilte meg at da ble alt bare rotet, men dette var godt å høre! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Du må ikke vente for lenge da r@ge, om du har tenkt å bli nr.2. Jeg har det meste av utstyret på Torsdag regner jeg med bla.a også flere som er kapable til å ta den scoren.. Jeg mangler forresten sli-bro enda 6024428[/snapback] Vel.. jeg tror ikke noen av oss er spessielt lenge på toppen heller.. hehhe Tenk når de nye prosessorene kommer, og DX10 skjermkortene..... auau... Vi får leke oss mens vi kan... En ting som forresten var litt snodig, en kamerat av meg kjøpte en RÅ gaming maskin av Dell, som han fikk for litt over en uke siden.. Den hadde 2 stk. 7800 GTX kort, men scorte kun 4292 poeng... Det må jo være helt forferdelig kjedelig da..... Du trenger ikke SLI-bro... Jeg taper 50 poeng maks ved å ikke bruke SLI-broa. DFI-korta kan bruke SLI uansett... 6024501[/snapback] 50 poeng er ganske mye når jeg manglet 2 poeng for å være først over 10K... Og det er tross alt bare 17 poeng som skiller oss.... JA, det er vel viktig da? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du må ikke vente for lenge da r@ge, om du har tenkt å bli nr.2. Jeg har det meste av utstyret på Torsdag regner jeg med bla.a også flere som er kapable til å ta den scoren.. Jeg mangler forresten sli-bro enda 6024428[/snapback] Vel.. jeg tror ikke noen av oss er spessielt lenge på toppen heller.. hehhe Tenk når de nye prosessorene kommer, og DX10 skjermkortene..... auau... Vi får leke oss mens vi kan... En ting som forresten var litt snodig, en kamerat av meg kjøpte en RÅ gaming maskin av Dell, som han fikk for litt over en uke siden.. Den hadde 2 stk. 7800 GTX kort, men scorte kun 4292 poeng... Det må jo være helt forferdelig kjedelig da..... Du trenger ikke SLI-bro... Jeg taper 50 poeng maks ved å ikke bruke SLI-broa. DFI-korta kan bruke SLI uansett... 6024501[/snapback] 50 poeng er ganske mye når jeg manglet 2 poeng for å være først over 10K... Og det er tross alt bare 17 poeng som skiller oss.... JA, det er vel viktig da? 6024528[/snapback] Vi kjørte igjennom med 10080 poeng også, så forskjellen er større. Vi får 10.100 poeng ganske så snart, må bare for orden på skjermkorta. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Vi kjørte igjennom med 10080 poeng også, så forskjellen er større. Vi får 10.100 poeng ganske så snart, må bare for orden på skjermkorta.6024537[/snapback] *GULP* Nå ser jeg litt mørkst på dette her.. 10100 poeng er MYE jobb tror jeg..... Bare få kjøpt PRO rettigheter til ORB'en med en gang du, så du kan publisere flere Compare URL'er. Kan du være så snill å ta et bilde av riggen din oysfaerg? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du må ikke vente for lenge da r@ge, om du har tenkt å bli nr.2. Jeg har det meste av utstyret på Torsdag regner jeg med bla.a også flere som er kapable til å ta den scoren.. Jeg mangler forresten sli-bro enda 6024428[/snapback] Vel.. jeg tror ikke noen av oss er spessielt lenge på toppen heller.. hehhe Tenk når de nye prosessorene kommer, og DX10 skjermkortene..... auau... Vi får leke oss mens vi kan... En ting som forresten var litt snodig, en kamerat av meg kjøpte en RÅ gaming maskin av Dell, som han fikk for litt over en uke siden.. Den hadde 2 stk. 7800 GTX kort, men scorte kun 4292 poeng... Det må jo være helt forferdelig kjedelig da..... Du trenger ikke SLI-bro... Jeg taper 50 poeng maks ved å ikke bruke SLI-broa. DFI-korta kan bruke SLI uansett... 6024501[/snapback] 50 poeng er ganske mye når jeg manglet 2 poeng for å være først over 10K... Og det er tross alt bare 17 poeng som skiller oss.... JA, det er vel viktig da? 6024528[/snapback] Vi kjørte igjennom med 10080 poeng også, så forskjellen er større. Vi får 10.100 poeng ganske så snart, må bare for orden på skjermkorta. 6024537[/snapback] Men altså, dere er flinke Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 4292 i 3dmark06 er 1stk 7800GTX underklokket score ? Får 4400 med 7800GT overklokket. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vi kjørte igjennom med 10080 poeng også, så forskjellen er større. Vi får 10.100 poeng ganske så snart, må bare for orden på skjermkorta.6024537[/snapback] *GULP* Nå ser jeg litt mørkst på dette her.. 10100 poeng er MYE jobb tror jeg..... Bare få kjøpt PRO rettigheter til ORB'en med en gang du, så du kan publisere flere Compare URL'er. Kan du være så snill å ta et bilde av riggen din oysfaerg? 6024570[/snapback] Men når har du tenkt deg til å benche igjen da? Ta av sidedøra, les gjennom manualen og oppdater bios (om det ikke er gjort), og fyr opp spenninger og det som er Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 4292 i 3dmark06 er 1stk 7800GTX underklokket score ? Får 4400 med 7800GT overklokket. 6024585[/snapback] Nja.. 4300 er da vel helt normalt for 7800GTX, avhengig av cpu? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men kompisen hadde vel 2, så virker som om at det bare er det "ene som funker" ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men kompisen hadde vel 2, så virker som om at det bare er det "ene som funker" ? 6024631[/snapback] Snakker du til meg? Jeg har 6 stk kort å prøve på, så det går bra. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Men kompisen hadde vel 2, så virker som om at det bare er det "ene som funker" ? 6024631[/snapback] Snakker du til meg? Jeg har 6 stk kort å prøve på, så det går bra. 6024648[/snapback] Nei, tror det var om kompisen til r@ge som hadde 7800GTX SLI, men 3D Mark score som singlekort Btw, hvor mange poeng tjener du på 64-bit OS, oysfaerg? Haha, 5555 innlegg Endret 1. mai 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 R@ge sa: En ting som forresten var litt snodig, en kamerat av meg kjøpte en RÅ gaming maskin av Dell, som han fikk for litt over en uke siden.. Den hadde 2 stk. 7800 GTX kort, men scorte kun 4292 poeng... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Men når har du tenkt deg til å benche igjen da? Ta av sidedøra, les gjennom manualen og oppdater bios (om det ikke er gjort), og fyr opp spenninger og det som er 6024589[/snapback] Jeg skal fyre opp monsteret i løpet av uken håper jeg....Kanskje jeg går til det ekstreme å tar av dekslet da.. hehehheh BIOS'en er faktisks ekstremt ny, og fått den direkte av MSI, og skal visstnok ikke ha blitt gitt ut av MSI ennå. Denne rettet opp de problemene som dette hovedkortet hadde. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ahhh, then I see Ikke så greit når en helt mister oversikten, ManagHead ;P Tja, forskjellen mellom 64 og 32-bit er, i mine øyne, minimal, men vet at flere, aspstein bl.a., mener den er betydelig. Dette _kan_ ha noe med å gjøre at driverne til skjermkorta bl.a. ikke er verifiserte for 64bit OS i 3DM06. R@ge: Når det gjelder bilder, så skal jeg prøve å få ordnet noe, men vi har akkurat pakket ned for helgen og dratt hvert til vårt igjen, men det blir ikke siste gangen Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men kompisen hadde vel 2, så virker som om at det bare er det "ene som funker" ? 6024631[/snapback] Snakker du til meg? Jeg har 6 stk kort å prøve på, så det går bra. 6024648[/snapback] Nei, tror det var om kompisen til r@ge som hadde 7800GTX SLI, men 3D Mark score som singlekort Btw, hvor mange poeng tjener du på 64-bit OS, oysfaerg? Haha, 5555 innlegg 6024661[/snapback] Fikk 50 poeng mere på CPU scoren på 64bit OS. På 64bit OS fikk vi 10090 poeng med 695/895 på skjermkortene, og på 32 bit OS så fikk vi 10015 poeng med mye høyere klokk på skjermkortene. Så jeg vil si forskjellen er betydelig. 32 bit OSet var en helt fresh install, 64 bit OS kom fra min maskin, så det er en gammel og veldig godt brukt installasjon. Kan sikkert hende enda flere poeng med et helt ferskt OS. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Ahhh, then I see Ikke så greit når en helt mister oversikten, ManagHead ;P Tja, forskjellen mellom 64 og 32-bit er, i mine øyne, minimal, men vet at flere, aspstein bl.a., mener den er betydelig. Dette _kan_ ha noe med å gjøre at driverne til skjermkorta bl.a. ikke er verifiserte for 64bit OS i 3DM06. R@ge: Når det gjelder bilder, så skal jeg prøve å få ordnet noe, men vi har akkurat pakket ned for helgen og dratt hvert til vårt igjen, men det blir ikke siste gangen 6024733[/snapback] Jeg ser innlegget til aspstein her ja, og jeg føle at jeg holder litt med han ja... Humm.. hva har jeg for noe tro? Det er vel mest vanlig med 32-bit OS vel? eller? hvor ser jeg dette forresten... *litt flau nå* Neeeeeeeeeeiiii.. pakket ned.. ? har du tatt med deg "Ikea bordet" også da... *knis* Jaja.. vi må jo bare få noen bilder etterhvert.... dere har vel mobil med kamera sikkert... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Bare å høyreklikke på my computer>properties Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg ser innlegget til aspstein her ja, og jeg føle at jeg holder litt med han ja... Humm.. hva har jeg for noe tro? Det er vel mest vanlig med 32-bit OS vel? eller? hvor ser jeg dette forresten... *litt flau nå* Neeeeeeeeeeiiii.. pakket ned.. ? har du tatt med deg "Ikea bordet" også da... *knis* Jaja.. vi må jo bare få noen bilder etterhvert.... dere har vel mobil med kamera sikkert... 6024813[/snapback] Ja er vel fordeler og bakdeler med 64 bit. Det greieste er jo å ha tilgang på begge deler. Når det er sagt så fikk vi 9850 poeng på 64 bit uten noen klokk som helst på skjermkortene. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men det er juks å ikke ha godkjente drivere da Har alle scorene deres over 10k vært med slike drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå