Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er screenshot som lovet og avtalt. Orb kommer, den var litt vrang isted (Hadde disabla alt av services, så det var no herk å komme på nett, lagra bare 3DR-fila - Går det an å legge ut den? Eller må du kjøpe 3Dm06 for det?)

post-4066-1146424494_thumb.jpg

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Du kan legge ut lagra fil tror jeg ja, trengte ikke kjøpe på de gamle versjoene vertfall.

6017543[/snapback]

Må visst ha kjøpeversjonen gitt, stod det på FAQ'n. Da får jeg heller kjøpe da.

6017665[/snapback]

Det fins vel billigere løsninger? :innocent: .

Lenke til kommentar
Du kan legge ut lagra fil tror jeg ja, trengte ikke kjøpe på de gamle versjoene vertfall.

6017543[/snapback]

6017665[/snapback]

6017673[/snapback]

Selvsagt, men da blir ikke score'n valid... ;)

Lenke til kommentar

6017543[/snapback]

6017665[/snapback]

6017673[/snapback]

Selvsagt, men da blir ikke score'n valid... ;)

6017679[/snapback]

Løp og kjøp.. det tar jo bare 5 minutter å få registrert seg som PRO USER, kosta 19.95 dollar, en liten pris for å publisere et WR resultat....

Jeg kjøpte den fordi jeg ville ha flere "Compare URL'er" i steden for KUN en, ble litt lite når jeg skulle vise til utviklingen på første side....

Trenger ikke reinstallere 3DMARK engang, bare legge inn serial, og vipps så er alle "unyttige" og nyttige funkskjoner åpnet...

Jeg venter på ORB score oysfaerg, hehehe.. GoGo

forresten er vel dette nesten ikke en "vanlig PC" lenger oysfaerg, når hele maskinen ligger utover bordet, og du kjører med to strømforsninger osv.

Sånn satt på spissen i hvert fall, men hallo, det er uansett utrolig bra gjort altså..

Tenk over dette: Jeg har ikke tatt av dekslet på min maskin engang, og ikke skrudd av noe i windows, og stock volt på CPU og RAM...

Når jeg bare får lokalisert mitt noe spessielle problem til uken, så skal jeg ta opp kampen.. vær du sikker....

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe det etterpå, så kommer orb.

Tja, når det gjelder "hvor vanlig" maskinen er, så kommer det nok an på øynene som ser. Jeg kan godt putte alt inn i maskinen igjen, reinstallere windows og la alt stå som det står, alle services startet og fortsatt klare over 10k. Når det gjelder 2 PSU'er, så kjører jeg det til vanlig også, mest på grunn av alle harddiskene mine, så det er ikke så uvanlig.

Selvsagt er det en bra maskin du har og ja - jeg skulle gjerne hatt CPU'en din, men alt i alt er jeg godt fornøyd med det jeg har. Jeg kan kjøpe fire av mine CPUer for prisen av en av dine ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe det etterpå, så kommer orb.

Tja, når det gjelder "hvor vanlig" maskinen er, så kommer det nok an på øynene som ser. Jeg kan godt putte alt inn i maskinen igjen, reinstallere windows og la alt stå som det står, alle services startet og fortsatt klare over 10k. Når det gjelder 2 PSU'er, så kjører jeg det til vanlig også, mest på grunn av alle harddiskene mine, så det er ikke så uvanlig.

Selvsagt er det en bra maskin du har og ja - jeg skulle gjerne hatt CPU'en din, men alt i alt er jeg godt fornøyd med det jeg har. Jeg kan kjøpe fire av mine CPUer for prisen av en av dine ;)

6017836[/snapback]

Flott at du fikser ORB etter hvert oysfaerg, greit å kunne se forskjellene og få et verifisert resultat.

Jeg regner med at du en dag kommer til å gå lei av Ikea ”kabinettet” og putter det på plass, så du trenger ikke det altså.. *ler*

Jeg gleder meg til å ta opp kampen til uken….

Hva er egentlig det spesielle problemet ditt R@ge?

6017849[/snapback]

Han kan ikke justere spenning.

6017876[/snapback]

Nope, det er ikke det som er problemet, eller i hvert fall ikke ennå, eller det vil si at jeg ikke ennå har funnet ut hvordan jeg stiller volt på CPU og RAM, men det er jo bare et tids spørsmål da, så det var kanskje et prolem likevel.. :blush:

men siden jeg liksom er i litt "dårlig shape" så har jeg ikke lett etter den løsningen....

Problemet jeg har beskrev jeg litt bedre et lite stykke bak i tråden her.

Men det er sikkert noe jeg får fikset når butikken åpner..... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan for jeg klokka med skjermkortet med nvidia programmet?

6018495[/snapback]

du trenger PowerStrip 3.63 eller ForceWare Coolbits 2.0

Sistnevnte er nok det tryggeste, men stopper deg lenge før du går over streken, og powerstrip kan du gå over streken med...

var det dette du lurte på,eller missforsto jeg ett eller annet?

6018527[/snapback]

Det var det jeg lurte på:) Takk :)

EDIT:Har fått lasta ned det nå, men det var bare en fil på noen parhundre kbit. Trykka på den nå fikk bare en melding om at den var lagt til i registeret, hvor finner jeg det da?

Endret av Skavhaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...