Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjedde med ferdig-pcen som du skulle plugge i stikkontakten, spille og aldri røre noe i biosen med eller overklokke på noen som helst måte? :roll: Tror ikke jeg trenger å gå mange sider tilbake før jeg ser du skriver det...

EDIT: Det er nok lett match å komme over 10k med oppsettet der R@ge ;) . I hvert fall når jeg ser hvor nærme du er nå :)

6006460[/snapback]

Vel.. Du har egentlig så rett så rett sablabra... man kan vel si at jeg kanskje tok litt skade av ventetiden..... og den var jo som vi alle vet ganske lang ...

Jeg har egentlig brutt alt jeg mente jeg ikke skulle gjøre....

Hallo, på en skala fra 1 til 10, hvor fjern er man i hue når man dagen etter man får ny PC, går rett ut å kjøper nye minnebrikker til 2500 kr fordi du ikke var helt fornøyd med de som fulgte med...

jeg synes personlig det er ganske morsomt når jeg tenker på det...

Når det gjelder klokking, så har jeg nok havnet i samme klemma som Rob Halford er jeg redd.

Jeg trenger litt info om den BIOSEN der.

Jeg klarer rett og slett ikke endre på de tingene jeg vil

Lenke til kommentar

R@ge: Tja, det er veldig stor forskjell fra kort til kort. Ett av de jeg fikk idag ville ikke over 680MHz på core og 830 på minne, mens de to jeg tok kjører på 730/914.

Kan nesten virke som Club3D har gitt ut 2 revisjoner av 7900GTX en som klarer 680MHz på core og 830 på minne og en som klarer 730/900.

5998212[/snapback]

Jeg sitter på noen skjermkort som kneler på 680/1754

HALLO !

shwassat_e0.gif

Jeg må klokke rammen bedre for å komme høyere

gruble litt...

Lenke til kommentar
Første gjennomgang: 9640. Må hente mer CPU og GPU...

6006960[/snapback]

Hadde du hatt en Fx60 hadde du brutt 10000 grensa allerede ;)

Keep trying :thumbup:

6006996[/snapback]

Tror ikke det er mye å hente ved en FX mot hans X2, hva kjørte du cpu og gpu på under testen da?

6007007[/snapback]

Tror du ikke han hadde fått FX60 over 3.2-3.5 Ghz. er en del 06 poeng å hente der da.

correct me if i'm wrong.

Lenke til kommentar

6006960[/snapback]

6006996[/snapback]

Tror ikke det er mye å hente ved en FX mot hans X2, hva kjørte du cpu og gpu på under testen da?

6007007[/snapback]

Kjørte 2.8 på CPU og 695/895 på GPU, GPU har plenty å gå på, men cluet er å få alt til å virke samtidig ;) Etterpå skal jeg prøve 4400+ X2'en jeg har liggende, CCBWE 0601MPM

Lenke til kommentar
Bytt hovedkort^^

Står det ikke noe om dette i manualen?

6006935[/snapback]

Javel da.. jeg får åpne den esken der.... grrr......

Tror du ikke han hadde fått FX60 over 3.2-3.5 Ghz. er en del 06 poeng å hente der da.

correct me if i'm wrong.

6007020[/snapback]

Jeg vil kalle der for ekstrem optimist, eller nitrogen freak...

for at du skal få en FX60 opp i de hastigeheten der må det skikkelig saker til ja..

:yes:

Lenke til kommentar

6006960[/snapback]

6006996[/snapback]

6007007[/snapback]

correct me if i'm wrong.

6007020[/snapback]

For å klare 3,5 er man nødt til å ha fasekjøling!

Lenke til kommentar

Hei igjen Rage.

Skulle ønske jeg så en Abit AN8 32X i ditt system nå, sammen med Corsair TWINX2048-4400PRO. Da skal du se at du hadde nådd 10.000 poeng med en gang. Abit'en er god overklokker. Og, megahertz vinner over timings. Syns du skulle gått for 4400Pro.

Men, skal maskinen brukes til benchmark nå og kun overklokking? Legg det bak deg nå, du har en fabelaktig PC. Spill spill, hør på musikk, se filmer, med andre ord: Nyt den! Hold dine ord som du skrev opp lengre bak i tråden her.

Uansett så blir man sur hvis man helt ikke klarer å nå de kriteriene man har satt seg, som du har gjort med overklokkingen :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

er lett å si at han bare skal la overklokkina ligge og tenke på andre ting. en gang overklokker alltid overklokker. og når det er under 400 poeng til den magiske 10000 poeng grensa, så hadde nok de fleste gått på veggene dersom de ikke gjorde alt mulig enda litt til fpor å klare det.

btw, en fx-60 er vanskelig å få over 3ghz på luft. som du selv sier, 2stk har klart 3,2 i statene. av hvor mange tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...