Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foressten: Så på bildene av pcn din nå.. Tror jeg skal få butikken jeg kjøper pc av neste gang til å bygge den for meg. Har ikke tålmodighet til å gjøre det SÅ PENT ;)

6001342[/snapback]

Den største fornøyelsen er når man selv gjør det så ryddig! Det er da ingen problem det. Jeg må ha det sånn i mitt neste system :)

Men, det er bedre å betale 300-400,- for bygging av PC i en nettbutikk slik at man får med 3-års garanti. Ellers, når PC'en din kommer hjem kan du fikse og mikse så mye du vil! 300-400,- for 3-års garanti er et must :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
O så skjedde det ikke mer? Ingen update verken fra r@ge eller oysfaerg? (riktig?)

6001508[/snapback]

jeg har rotet meg opp i noen "minor" problemer..

jeg skal finne ut av det ja, men jeg er redd det ikke lar seg fikse før til uken...

Lenke til kommentar

Ikke før til uken? "Å herregud" :p *se på og mobbe*

Hehe ;)

Jeg bryter 10k idag, hadde noen mindre CPU-problemer igår. Kjører en egen Hiper PSU til skjermkorta og en til resten av systemet, så nå er volten stabil igjen. Hang in there :)

**EDIT** Grunnet svigermødre og uforutsigbare SCSI-disker, fikk jeg det travelt med andre ting igår - når jeg endelig fikk låst henne inne i Svigermorburet™, så jeg at to av diskene i en av serverene på jobben tok kvelden, da måtte jeg ordne det.

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Ikke før til uken? "Å herregud" :p *se på og mobbe*

Hehe ;)

6002354[/snapback]

Jeg sender deg en PM senere hvor jeg forklarer hvorfor jeg ikke vil kunne klare 10K før i neste uke (TIDLIGST).

Sånn er det desverre, så du trenger i hvert fall ikke stresse for min del... :p

Lenke til kommentar

Det kan faktisk se ut som jeg kom meg helskinnet ut av den knipen der

9693 poeng i 3DMark06

Nå MÅ jeg inn i BIOS igjen...

Noen som kan finne litt klokke hjelp til Daimond Plus hovedkortet

jeg sliter litt der, får ikke justert volten på rambrikkene

Maskinen ville ikke boote på 256 X 11 og stock volt i ihvert fall.. :p

og jeg får ikke endret volten.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hva skjedde med ferdig-pcen som du skulle plugge i stikkontakten, spille og aldri røre noe i biosen med eller overklokke på noen som helst måte? :roll: Tror ikke jeg trenger å gå mange sider tilbake før jeg ser du skriver det...

EDIT: Det er nok lett match å komme over 10k med oppsettet der R@ge ;) . I hvert fall når jeg ser hvor nærme du er nå :)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...