Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ;) Jeg drifter nettet, program- og maskinparken for ett firma i Stavanger/Sandnes, har ansvaret for 3 kontorer og 115 mann ca.

Jeg kjøpte ikke kjølere utenom, stock 7900GTX-kjøleren gjør jobben meget bra. Idle temp = 32 grader, 7800GT-korta mine ligger på ca 42.

Lenke til kommentar
Nizzen, ett av de har jeg pakket opp for å se på ;) Derfor kun 5 :)

Hva jeg skal med de? Oooooh prøve å bryte 10k hadde jeg tenkt - og uansett før R@ge ;)

5996425[/snapback]

Vel... siden jeg er på jobb enda så ser det mørkt ut for min del....

dette er jo nesten en Amatør vs proff konkuranse uansett...

så jeg må innrømme at jeg vil like det dersom jeg tar innersvingen på deg oysfaerg.. :p

:w00t:

Lenke til kommentar

Da har jeg vært hjemom en liten halvtime (hehe) og satt i korta. Foreløpig gjør de 730/914, noe som ikke er så halvgæærnt (dette er før jeg har gjort noe annet, kun detect optimal frequencies + sjekka stabiliteten). Må prøve 750/950 i løpet av kvelden og øke etterhvert ;) Loddebolten er forøvrig også klar og tilgjengelig.

Lenke til kommentar

åååå! sykt heldig som har sånn jobb...! *misunnelig*

Er selv bare snart 15, men *ønske seg sånn jobb når jeg blir eldre*

Skal snart ha sånn Pryo uke greier men er ikke en PC forhandler/evt i Moss jeg kan jobbe for :nei:

Jeg søker videre for jobb jeg da... Fått tilbud på NEtshop lageret men... må bo i Sandefjord da.. :cry: uten PC'n min :cry: , men ville vært deilig å gått å sikla på lageret dems da :D

Lenke til kommentar
Da har jeg vært hjemom en liten halvtime (hehe) og satt i korta. Foreløpig gjør de 730/914, noe som ikke er så halvgæærnt (dette er før jeg har gjort noe annet, kun detect optimal frequencies + sjekka stabiliteten). Må prøve 750/950 i løpet av kvelden og øke etterhvert ;) Loddebolten er forøvrig også klar og tilgjengelig.

5997460[/snapback]

Burde ikke mine MSI NX7900GTX-VT2D512E kort klare det samme som dine?

hva er forskjellen på dine kort og mine egentlig?

*og loddebolten kan du la ligge din slamp* :mad:

EDIT: når jeg sier det samme, så mener jeg sånn rent teoretisk altså.... siden ingen kort er helt like liksom.... :innocent:

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Trenger maskinparken der borte seks 7900GTX kort?

5997625[/snapback]

Må alltid ha partall veit du...

Siden Quad SLI er så rått, hvorfor ikke Sekstett SLI...

HAHAHHAHAHHAH..

:p

5997680[/snapback]

Najs den :D

Tenk så sykt å kjøre 6x 7900GTX på en 60'' LCD å spille BF2 :D *drømmer*

(men sikker B**P delay på 60'' da:P)

Lenke til kommentar

Hehe, overkill og overkill - Kommer an på øya som ser ;)

Jeg bygger 4 maskiner med Asus A8N-SLI32, X2 4800+, 2GB 2-2-2-5-minne, 2x 150GB Raptor-disker (fancy med sånn fløyelspose da :p), 1x 7900GTX-kort, floppy og DVD+-RW, Lian Li-miditower og Hiper 580W psu. 2 av GTX-korta er mine og jeg tok selvsagt de mest klokkevillige.

PC'ene skal stå å kjøre ett veldig tungt, objektbasert tegneprogram for stålkonstruksjoner o.l.

R@ge: Tja, det er veldig stor forskjell fra kort til kort. Ett av de jeg fikk idag ville ikke over 680MHz på core og 830 på minne, mens de to jeg tok kjører på 730/914.

Og nei - når jeg ikke måla mine kommer ikke loddebolten til å ligge R@ge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...