Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

To 7900GTX i SLI høres ut som den perfekte setupen spør du meg. :dribble:

BTW: Er det ikke slik at man maks kan kjøre _ett_ Duo-kort (ett kort med to GPUer asså)? Mener å ha lest de ikke kan brukes i SLI, altså uaktuelt..?

Dette blir bærre lækkert! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les her, og bla til det 10. innlegget.

Man kan desverre ikke kjøre et skjermkort med to GPU'er i SLi. Uheldigvis :blush:

Edit: Kom over en ting. Dette gjelder Asus Extreme N7800GT Dual nå da, kanskje et skjermkort med dobbel GPU er mulig og få i SLi i fremtiden? Kanskje 7900 Duo Master, for så en vanlig 7900, hehe. Noen som vet noe om dette?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
http://www.theinquirer.net/?article=30025

Tar helt av det her

5702751[/snapback]

Det der tror jeg kanskje blir litt dyrt.. :(

Men vi må se når prisene kommer ut.

blir nok mest sannsynlig 2 X 7900GTX som var den opprinnelige planen.

PS: se post 251, side 14 ;)

:) jeg jobber tilfeldigvis på Hattelco :p

5702801[/snapback]

//off topic//

Hva har dette med saken å gjøre da? :hmm:

5702813[/snapback]

Heheheh.....

viss du hadde fulgt denne tråden fra starten av så hadde du kanskje sett hvor mye ufortjent pepper Hattelco har fått.

Og Hattelco følger med denne tråden også....

Det skal bli ekstremt spennende å se hva Hattelco klarer å få ut av denne maskinen...

Jeg er overbevist om at resultatet blir optimalt utifra hva som er mulig.....

Lenke til kommentar
Heheheh.....

viss du hadde fulgt denne tråden fra starten av så hadde du kanskje sett hvor mye ufortjent pepper Hattelco har fått.

Det skal bli ekstremt spennende å se hva Hattelco klarer å få ut av denne maskinen...

5702974[/snapback]

Det håper jeg også, ikke bare for din del. Men jeg tror Hattelco skal lete lenge etter så mye dårlig reklame som denne tråden blir hvis de leverer en dårlig maskin til deg.

Lykke til , vi følger spent med ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

vel skulle kanskje ikke nevnt det da :) men 13sider orker jeg ikke å lese gjennom.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Heheheh.....

5702974[/snapback]

Det håper jeg også, ikke bare for din del. Men jeg tror Hattelco skal lete lenge etter så mye dårlig reklame som denne tråden blir hvis de leverer en dårlig maskin til deg.

Lykke til , vi følger spent med ;)

5703445[/snapback]

Hehehhe...

Når maskinen blir levert skal den testes grundig ja.

Resultatene vil bli postet her inne i forumet..

Jeg skal følge opp mine løfter om å ta litt bilder også :cry:

vel skulle kanskje ikke nevnt det da :) men 13sider orker jeg ikke å lese gjennom.

5703509[/snapback]

13 sider.. nei det forstår jeg veldig godt at du ikke gidder.. :yes:

Nå skal det sies, så skyldes bråket RAM brikker, og hvilke valg som er tatt der (viss du ikke har fått det med deg).

Nå vet ikke jeg hvilken avdeling du jobber på, men viss dere faktisk får til det som har vært diskutert mellom PS Østereng og montør, så skal jeg skrive "denne maskinen er levert av Hattelco" på alle bildene. og senere tester... :thumbup:

For makan til service har jeg aldri møtt før.... :love:

Lenke til kommentar
Snodig at den er så bra når du i realiteten ikke har fått levert noen pc  :tease:

5705605[/snapback]

Enig, det i tillegg til at han skriver at at Hattelco har fått "ufortjent mye pepper". Akkurat hvor fortjent det er vil vel tiden vise.

Og det forslaget "Denne maskinen er levert av Hattelco" burde jo resultere i at han fikk noe rabatt... Gratisreklame som det er jo helt høl i huet imho.

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det to 7900GT eller GTX kort Heathen venter på?

5786964[/snapback]

Er vel 2 x 7900GTX kort han venter på.

5786968[/snapback]

Helt riktig.... og makan til venting har jeg aldri sett maken til.

men..men.. sånn er det...

Det er allerede mange butikker som har fått dette kortet, men Hattelco kan derimot ikke levere sitt kort før 04.april 2005 (fikk rede på dette nå)

Jeg kunne dersom jeg ønsket det, få maskinen levert uten grafikk kort allerede om et par dager, men dette ønsker jeg selvfølgelig ikke.

Da får jeg nemlig ikke en maskin som er ferdig optimalisert, tunet, og fabrikk klokket.

Jeg diskuterer nå pris, og siden prosjektet nå allerede har falt en del i pris, vurderes vannkjøling. :thumbup: ventetiden er da godt for noe i hvert fall...

Da er sikkert mulighetene større for at vi får FX60 prosessoren stabilt på over 3 GHz

PS ØSTERENG Mente at dette ville gjøre nytten:

L114756.jpg

Thermaltake Tai-Chi Silver/Black Super Tower With WaterCooling

EDIT: NB: dette kabinettet er KUN et forslag vi diskuterte over telefon og ikke satt opp i noen tilbud, så ikke noe slakt nå.. må jo sjekke om det er teknisk mulig/eller bra å bruke til maskinen...

Endret av HeAtHeN
Lenke til kommentar

5786964[/snapback]

5786968[/snapback]

Det er allerede mange butikker som har fått dette kortet, men Hattelco kan derimot ikke levere sitt kort før 04.april 2005 (fikk rede på dette nå)

Jeg kunne dersom jeg ønsket det, få maskinen levert uten grafikk kort allerede om et par dager, men dette ønsker jeg selvfølgelig ikke.

Da får jeg nemlig ikke en maskin som er ferdig optimalisert, tunet, og fabrikk klokket.

Jeg diskuterer nå pris, og siden prosjektet nå allerede har falt en del i pris, vurderes vannkjøling. :thumbup: ventetiden er da godt for noe i hvert fall...

Da er sikkert mulighetene større for at vi får FX60 prosessoren stabilt på over 3 GHz

L114756.jpg

EDIT: NB: dette kabinettet er KUN et forslag vi diskuterte over telefon og ikke satt opp i noen tilbud, så ikke noe slakt nå.. må jo sjekke om det er teknisk mulig/eller bra å bruke til maskinen...

5787866[/snapback]

Fresht kabinett det der ja! Skal du ha samme vannkjøling som det? Og eventuelt samme oppsett? Det var veldig ryddig, og vannpumpe og slikt sitter på døra, det gjør det ryddig! Du har et kjempe kabinett der må jeg si :), da blir det neste: En Thermaltake kabinett på meg neste gang hvertfall!

Synd det med levering, så sent med å få inn varene da gitt...

Du har en fabelaktig PC der! Vet ikke om jeg skal si dette, men AM2 kommer i sommer, noe du vet... ditt valg :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

5786964[/snapback]

5786968[/snapback]

L114756.jpg

5787866[/snapback]

Nå vet jeg ingenting om den vannkjølingen der, men jeg tror ikke den er så sykt mye bedre enn en skikkelig bra luftkjøler som f.eks denne.

Finnes det noen tester av den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...