Gå til innhold

Stormwind Wipe film?

Anbefalte innlegg

Beklager å måtte starte nytt emne, men har lett og lett... og finner ikke filmen jeg ser etter. Evnt filmene.

Det gjelder en film der noen har på ukjent (for meg) vis kite`et en super boss av ukjent slag inn i Stormwind, noe som medførte at alle innbyggere eller noe der ble drept tverdt. Synes det hørtes såpass spes ut, at jeg vil gjerne se det. Hørte også at det var en bug, og at det ikke er mulig å få til nå... men uansett, høres det ut som en underholdende film...

Noen som har link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønte aldri hvorfor det skulle være så pes at folk kita Kazzak til Stormwind før jeg skjønte åssen han funka. :p

5420693[/snapback]

For oss ferskinger... Hva er kiting?

Og hva er så spess med han?

5422795[/snapback]

han får vel 40.000 hp når noen drepes? og vaktene i sw slaktes jo, så han ivl aldri dø :)

Lenke til kommentar
For oss ferskinger... Hva er kiting?

Og hva er så spess med han?

5422795[/snapback]

Vel, først og fremst valgte jeg vel feil ord. "Kiting" kommer jo av opphavet, å fly drake eller hva det nå kalles på norsk. At man hele tiden holder noe i kamp på avstand.

Og som chokke sa, så får Kazzak igjen uhyre masse helse hver gang noen dør i nærheten av ham. Trikset med å drepe ham er altså å holde alle i party i live. Enkelt og greit.

Ikke fullt så enkelt og greit når han får masse Stormwind Guards (som respawner) han kan kose seg med til middag.

Lenke til kommentar

fra hva jeg har fått høre så måtte de ha inn en GM for å fjerne han fra Stormwind. Å gjøre slik de gjorde er foresten en bannable offence (sp?) fra Blizzard sin side, så da er vel de som stod for det....finito finale eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Etter tre minutter begynner han å caste shadowbolts på hele raidet, I.E 2000dmg/sec på alle sammen...

Dvs. at man må drepe ham iløpet av 3 minutter.

Dvs. at han er vanskelig fordi

a) Gir en low-armor class for mye dmg/healer for mye tar disse aggro, slaktes og Kazzak instant-healer seg selv for 40000hp.

b) Har man for lav DPS-output dør han ikke i løpet av 3min og man wiper pga. Godmode.....

Høres litt avansert ut, men er egentlig ikke noe problem.. Tror ikke vi har wipa på ham på 15-20 forsøk. Eneste som kan være litt tricky er hvis 5-10 guilds fra ally/hordeside sloss for å drepe ham først...

TH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...