Radey Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Beklager å måtte starte nytt emne, men har lett og lett... og finner ikke filmen jeg ser etter. Evnt filmene. Det gjelder en film der noen har på ukjent (for meg) vis kite`et en super boss av ukjent slag inn i Stormwind, noe som medførte at alle innbyggere eller noe der ble drept tverdt. Synes det hørtes såpass spes ut, at jeg vil gjerne se det. Hørte også at det var en bug, og at det ikke er mulig å få til nå... men uansett, høres det ut som en underholdende film... Noen som har link? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2283 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2363 var en annen på 5 min iirc, men finner den ikke (disse er på 3 ser det ut til, gidder ikke laste de ned selv) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skjønte aldri hvorfor det skulle være så pes at folk kita Kazzak til Stormwind før jeg skjønte åssen han funka. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skjønte aldri hvorfor det skulle være så pes at folk kita Kazzak til Stormwind før jeg skjønte åssen han funka. 5420693[/snapback] For oss ferskinger... Hva er kiting? Og hva er så spess med han? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skjønte aldri hvorfor det skulle være så pes at folk kita Kazzak til Stormwind før jeg skjønte åssen han funka. 5420693[/snapback] For oss ferskinger... Hva er kiting? Og hva er så spess med han? 5422795[/snapback] han får vel 40.000 hp når noen drepes? og vaktene i sw slaktes jo, så han ivl aldri dø Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 For oss ferskinger... Hva er kiting?Og hva er så spess med han? 5422795[/snapback] Vel, først og fremst valgte jeg vel feil ord. "Kiting" kommer jo av opphavet, å fly drake eller hva det nå kalles på norsk. At man hele tiden holder noe i kamp på avstand. Og som chokke sa, så får Kazzak igjen uhyre masse helse hver gang noen dør i nærheten av ham. Trikset med å drepe ham er altså å holde alle i party i live. Enkelt og greit. Ikke fullt så enkelt og greit når han får masse Stormwind Guards (som respawner) han kan kose seg med til middag. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 etter tre minutter spammer han shaddy bolts som treffer alle i 40 yards omkrets, eller noe, får 3000+ dmg! sender vel ut 2 shaddy bolts på hvert eneste target i løptet av 1-2 sekunder... eller noe + han får 40k hp når han slachter noen Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 går det ann å derpe denne? ;P Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 ja, men INGEN må dø og han MÅ dø før tre minutter her gått Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Noen som vet hvordan det gikk med folka i Sw på den serveren eller? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 fra hva jeg har fått høre så måtte de ha inn en GM for å fjerne han fra Stormwind. Å gjøre slik de gjorde er foresten en bannable offence (sp?) fra Blizzard sin side, så da er vel de som stod for det....finito finale eller noe. Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det var noen på min server(Ravencrest) som ble bannet for dette, men kun i 3 dager.. Synes bare det er morsomt jeg, ikke noen vits i å gjøre dette til en "bannable offence" Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Så skikkelig moro ut, kanskje det hadde vært noe for oss horde? Kite Kazzak til Stormwind for å ta over byen, mohahahaha! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Så skikkelig moro ut, kanskje det hadde vært noe for oss horde? Kite Kazzak til Stormwind for å ta over byen, mohahahaha! 5425555[/snapback] For så å blitt bannet Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 ja, men INGEN må dø og han MÅ dø før tre minutter her gått 5424411[/snapback] Hva skjer etter 3 minutter? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Han går i "Supreme mode". Skal ikke si eksakt hva som skjer, ettersom jeg aldri har sloss mot han selv, men han går ganske berserk (i forhold til pre-3min) ut ifra hva jeg har fått høre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Etter tre minutter begynner han å caste shadowbolts på hele raidet, I.E 2000dmg/sec på alle sammen... Dvs. at man må drepe ham iløpet av 3 minutter. Dvs. at han er vanskelig fordi a) Gir en low-armor class for mye dmg/healer for mye tar disse aggro, slaktes og Kazzak instant-healer seg selv for 40000hp. b) Har man for lav DPS-output dør han ikke i løpet av 3min og man wiper pga. Godmode..... Høres litt avansert ut, men er egentlig ikke noe problem.. Tror ikke vi har wipa på ham på 15-20 forsøk. Eneste som kan være litt tricky er hvis 5-10 guilds fra ally/hordeside sloss for å drepe ham først... TH Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Prøv å kite han inn i slottet,...opp til han derre Bolvar-fyren...om det var hans navn. Lurer på hvordan Bolvar ville gjort det mot ham hehe. Hmm hvor kites han fra egentlig? Duskwood? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 kan man pulle han til Undercity? eller er det en eller annen heis som er i veien? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 kan man pulle han til Undercity? eller er det en eller annen heis som er i veien? 5426674[/snapback] Det er ett stykk BRM i veien. Har du ikke lest tråden Hoggers grand day out!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå