Ernie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jepp, har har jeg oppgradert laptop'en fra 512MB til 2GB, samt også kvittet meg med den fordømte pagefila. Opplevelsen er rett og slett rå. Kan åpne så mange programmer jeg måtte ønske og det å bytte mellom de går raskt. I tillegg vil ingen programmer gå og henge av dette. Ja, også bruker maskina nå minimalt med tid på å slå seg av. Rett og slett som å få en ny maskin Endret 11. januar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hvor mye koster det å oppgradere ram i bærbar pc? er det noe du kan gjøre selv? pappa sitter med 256, og skulle gjerne ha oppgradert til ca. 1gb.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Spørs hva slags pc det er snakk om. På de fleste laptoper er ramen montert under et lite lokk på undersiden av maskinen. Alt du trenger er en liten skrutrekker. Viktig å passe på at den du putter inn samsvarer 100% med den som sitter der fra før, min erfaring er at laptoper er mye mer nøpne på dette enn stasjonære maskiner. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det kommer jo litt ann på hva slags ram du skal ha, 1 gb ddr2 pc4200 ram koster rundt en lapp for 1gb. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 hvor mye koster det å oppgradere ram i bærbar pc?er det noe du kan gjøre selv? pappa sitter med 256, og skulle gjerne ha oppgradert til ca. 1gb.. 5420324[/snapback] Det varierer veldig. Jeg måtte ut med 3400kr, men det er ene og alene pga at jeg kjøpte 1024MB-brikker (disse er svindyre kontra 512MB). Du må nesten sjekke det selv ettersom jeg ikke veit hva du trenger. Uannsett, må ha er ram av typen SO-DIMM (enten DDR eller DDR2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå