gorg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Har en 3COM router. Men det er et problem med den.. Den skrur av på en eller annen måte http(Opera/Explorer) men kutter ikke av Emule o.l Jeg kan laste ned noe men så finner den ut at jeg ikke kan gå inn på noen internettsider, men fortsatt laste ned med Opera o.l Noen som vet hva det kan være Må restarte routeren flere gang om dagen for å få "surfe" på Opera Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Prøvd å oppdatere firmware? Det gjorde jeg i går, og den har ikke klikka enda. Riktignok hadde jeg ikke samme problem som deg, men andre kjipe problemer som at det ikke var mulig å gå inn på konfigurasjonen av routeren, og at den klikka etter en viss tid. Men det tror jeg er fiksa helt nå. sjekk www.3com.com Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Virker som et generelt "fildelings-ta-knekken-på-router" -problem. Prøv å endre litt på settingene på eMule eller andre fildelingsprogram som kobler seg opp med mange andre samtidig. Sett berensninger på antall "peers" el.l. -prøv dette, ta tar det litt lengre tid før du må boote router, eller så holder den hele tida. Prøv deg fram ....men husk også å oppdatere router firmware ja Lenke til kommentar
gorg Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 takk for svarene, skal prøve å trappe ned på fildelingen oppdaterte firmware igår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå