vitamin2 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Satt og leste en bok om Kina før sengetid. Boken tar for seg mye rart, men nok om det. I Kina har de en delikatese som heter apehjerner. Kanskje ikke så spesielt ?, men denne går ut på å spise levende apehjerner Tror denne menyen tilhører det kantonesiske kjøkken. Et slikt apemåltid kostet ca. 320 yuan i 2000. Fremgangsmåten er slik: - Kokken tvinger så mye alkohol i apene at de nærmest blir satt i koma. - Deretter blir apen bundet/festet under bordet med kun toppen av hjernen stikkende opp gjennom et hull. - Øvre toppen av hodeskallen skjæres ut og man kan deretter spises (vanligvis med mye krydder ved siden av). Smaken skal vistnok ligne på bønner o.l. Dersom kokken ikke har klart å tildekke munnen på apen bra nok kan det visstnok høres hyl under måltidet Endret 11. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det med apehjerner er ikke lov lenger. Alle som praktiserer slike måltider kan bli straffet med lange fengselopphold. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg har sagt det før, kinesere, japanesere og koreanere er spik spenna gærne! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg har sagt det før, kinesere, japanesere og koreanere er spik spenna gærne! 5420788[/snapback] At slike som deg er hekta på anime in the first place hjelper jo ikke da mr:OnePice..: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg har sagt det før, kinesere, japanesere og koreanere er spik spenna gærne! 5420788[/snapback] Det tar jeg meg skikkelig nær av! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 btw lee...aner DU hva den musikken til de tidligerenvte noodlene med samme navn reklamen heter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg? nei, dessverre, kan ikke hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg har sagt det før, kinesere, japanesere og koreanere er spik spenna gærne! 5420788[/snapback] At slike som deg er hekta på anime in the first place hjelper jo ikke da mr:OnePice..: 5421357[/snapback] Anime kan dem lage! men gale er dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå