christian1986 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg lurer på om noen vet hvordan dette lar seg gjøre.. Har prøvd med Adobe Premiere uten særlig hell . Om noen har tips setter jeg utrolig pris på alle jeg kan få... Lenke til kommentar
simson Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg lurer på om noen vet hvordan dette lar seg gjøre.. Har prøvd med Adobe Premiere uten særlig hell . Om noen har tips setter jeg utrolig pris på alle jeg kan få... 5419510[/snapback] Vet du hvilket format Ixus lager filmen i? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, men er det samme for alle ixus mener ejg Lenke til kommentar
simson Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Fikk du ikke med en CD med programvare? Se etter et program som heter "Movie edit task", som skal ha fulgt med kameraet ditt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg lurer på om noen vet hvordan dette lar seg gjøre.. Har prøvd med Adobe Premiere uten særlig hell . Om noen har tips setter jeg utrolig pris på alle jeg kan få... 5419510[/snapback] Vet du hvilket format Ixus lager filmen i? 5419534[/snapback] De bruker vel MPEG-4 (eller kan hvertfall bruke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå