Lynxman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Slik brikkene er montert på kortet så kan man jo ikke være sikker på at overflaten på brikkene er parallelle og i samme høyde. Er det noen som har målt høydeforskjell mellom RAM-brikkene? Kanskje det er noe å hente der? Hvorfor er det så mye fokus på å kjøle GPUen når det er RAM-hastigheten som har noen reell innvirkning på ytelsen? Da tenker jeg spesielt på GeForce-kort. Bare en tanke. _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-03 17:03 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Tja, skader ikke å prøve, men det er vel litt vanskelig å planslipe minne brikken?. Når det gjelder oc minne vs GPU så er det hovedsaklig GF2 som ikke tjener noe særlig på oc av GPU. På GF3 er det betydelig mer å hente ved oc av GPU. btw du kunne ikke tenke deg å minske litt på sig'en din? Den er jo større enn selve innlegget ditt. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Man kan jo måle, og så få maskinert en spacer som passer. Maskinveerksteder gjør sånt. :smile: Er den bra nå? BTW. Dersom det er noen e-er for mye eller for lite så er det for at tastaturet mitt har hatt et pepsibad en gang. :smile: Jeg renset det men klarte visst ikke å rense E-knappen godt nok. _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-03 17:46 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: Er den bra nå? Meget bra :smile: Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 hei for mange år siden :smile: så sølte jeg ett halvlitersglass med cola i fatterns tastatur en 386 33mhz :smile: og da hang alle tastene seg opp til hans store ergelse, da tok jeg HELE tastaturet og skylte det i lunka vann og hengte det opp til tørk til dagen etterpå og vips så var det helt fint igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå