Komprakk Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Er det noen programmer som egner seg til overvåking av pc temp? Har en fyr på jobben som vil finne ut temp på maskina si hjemme. Tenkte hvis jeg fant no program som kunne brukes så slapp jeg å inn med montering av tempfølere;P Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Enkleste er hvis du finner ut hvilket HK det er snakk om, mange har slike program beregnet til dem.. Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jisses... Fik høre at det er en Dell Dimension 3000ettellerannet fra 2003. Hva dell pakker i maskinene sine har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Everest eller SiSoft Sandra fikser det, sam identifiserer alle komponentene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det enkleste er vel SpeedFan men det er langt ifra det beste Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Everest eller SiSoft Sandra fikser det, sam identifiserer alle komponentene. 5419152[/snapback] Jo, der kan man finne ut temp, men overvåkning er jo noe annet igjen. Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Sisoft sandra kan vel være noe. Engentlig så er det ikke noe stor problem. Han har skaffa nytt skjermkort (nvidia 5200 til 800bøkks) som han tror kan bli for varmt. Derfor er han skeptisk til å la gutten sin spille for lenge;P Jeg har sagt at det mest sannsynlig ikke er et problem men han er fremdeles litt redd nye ting hehe.. Uansett... hvor mye ekstra varme kan et 5200 produsere egentlig? Ihvertfall ikke nok til å gi noe merkbar reduksjon i ytelse. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Om han har betalt 800kr for et nvidia 5200 så har han betalt en SYK overpris for et gammelt kort som ikke duger til mer enn windows og veldig gamle spill.. Det skal ikke bli noe særlig temp på det kortet, og OM det hadde blitt ødelagt av noen grunn så får han lett et helt nytt fra 275kr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå