Howard Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 MSI har lansert en ny toppmodell for Intel-plattformen basert på 975X-brikkesettet. Les mer Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 ser att det er chipsetkjøler med vifte kan det være noe bra ang. støy da? *huske deluxe vifta* Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kortet ser ganske bra ut. Ser at det er noe billeigere enn tilsvarende kort fra Asus. En grei basis for et intel system. Tror ikke viften bråker så mye so m Asus Deluxe viften. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Da er det bare å vente på at slike kort skal rulle inn på nettbutikkene Endelig kan jeg få meg et nytt kort fra intel som kanskje gir meg samme oppgraderingsmuligheter som 875 serien, men det er vel å drømme. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Å fortsatt klarer ikkje produsentene å la være med chipsetvifte .. ! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Å fortsatt klarer ikkje produsentene å la være med chipsetvifte .. ! 5419224[/snapback] Lurer på om det er mulig å forbedre dette fra "andre enden" også, dvs at de som lager chipsett prøver å åf lavere effektforbruk på chipsettene. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Å fortsatt klarer ikkje produsentene å la være med chipsetvifte .. ! 5419224[/snapback] Lurer på om det er mulig å forbedre dette fra "andre enden" også, dvs at de som lager chipsett prøver å åf lavere effektforbruk på chipsettene. AtW 5419336[/snapback] Det jobbes nok med det, men hittil tror jeg de har prioritert flere egenskaper og høyere hastigheter mer enn lavt effektforbruk. Unntaket er brikkesett til bærbare (f.eks i915PM og ATIs Radeon Xpress 200G/200M) som kommer i både vanlige versjoner og laveffektversjoner (ULV). Men som med mobile prosessorer så betyr det normalt lavere klokkehastigheter, altså manglende støtte for de høyeste FSB-hastighetene. Lenke til kommentar
Zievert Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) "Foreløpig støtter ikke 975X-brikkesettet Nvidias SLI-teknologi, men slik støtte ventes å være underveis." -utdrag fra artikkelen. Noen som vet når det kommer? Endret 10. februar 2006 av Zievert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå