sindrejibb Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Har nettopp kjøpt SE W800i. Kjempefin og bra telefon. Men jeg har store problemer med å legge inn sanger. Bruker programmet Disc2Phone som fulgte med. Jeg legger inn alle sangene, sjekker M:/MP3 og har alle sangene. Så kobler jeg fra mobilen, og der ligger det igjen et par sanger HVIS JEG ER HELDIG. Når jeg kobler den til PCen igjen så er de like forsvunnet som på telefonen. Hva er det som skjer? Sangene blir jo slettet! Tips? Endret 11. januar 2006 av sindrejibb Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Istedet for å bruke de dårlige programmene, kan du heller koble til telefonen med USB-ledningen, åpne mappa og dra filene over selv. Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei! Jeg fikk w800i til jul og har ikke hatt noen problemer. Jeg kobla til mobiltelefonen til pc'n via medfølgende usb-kabel. Så satt jeg i cden og installerte driverne, da kom den opp som en ekstern disk.. deretter bare dro jeg filene over fra pc'n til \mp3\ mappa. Hørt noen si at den kan slette seg automatisk viss du ikke tar sånn "koble fra enhet nede i systemtray" Lykke Til =) Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hmm.. Virker som at det er en begrensning på antall sanger jeg kan flytte over på en gang. Eller rettere sagt, hvor mange nye sanger det er på den når jeg kobler den fra pcen. Skikkelig rart. Noen andre med likedan eller ganske likt problem? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Istedet for å bruke de dårlige programmene, kan du heller koble til telefonen med USB-ledningen, åpne mappa og dra filene over selv. 5419128[/snapback] Nei, du kan ikke det hvis du da ikke er veldig glad i å rename filene og lage kataloger etterpå, eller ikke bryr deg om at låtene på et album er i feil rekkefølge. Disc2Phone gjør nettopp det for deg; renamer og oppretter riktig struktur når det overføres til telefonen UTEN å røre til originalfilene dine på PC'en. Det betinger dog at filene er tagget ordentlig med album/låtnummer osv. Endret 11. januar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har også problemer med å legge musikk inn på min SE W800i. Bruker programmet som følgte meg, men allikavell blir sangene borte når jeg kobler telefonen fra dataen. Når jeg får noen sanger innpå mobilen, og skal legge inn nye, så forsvinner kanskje noen av de sangene som var på mobilen fra før av. Navnet på artistene kommer opp i walkman menyen på mobilen, men når jeg ska gå innpå mappen går det ikke ant. Får opp feilmelding om at jeg må bruke programmet som følgte med mobilen for å overføre musikk, men det er jo det jeg gjør. Har også problemer med at mens jeg overfører musikk mister mobilen og dataen kontakten. Jeg prøvte også "copy/paste" metoden, men det gikk ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Istedet for å bruke de dårlige programmene, kan du heller koble til telefonen med USB-ledningen, åpne mappa og dra filene over selv. 5419128[/snapback] Nei, du kan ikke det hvis du da ikke er veldig glad i å rename filene og lage kataloger etterpå, eller ikke bryr deg om at låtene på et album er i feil rekkefølge. Disc2Phone gjør nettopp det for deg; renamer og oppretter riktig struktur når det overføres til telefonen UTEN å røre til originalfilene dine på PC'en. Det betinger dog at filene er tagget ordentlig med album/låtnummer osv. 5421422[/snapback] Rart mine ID3-taggede filer ikke har problemer da? Dessuten er det jo no problem å lage en playlist? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Rart mine ID3-taggede filer ikke har problemer da? 5422662[/snapback] Ja det synes jeg og; for mine album (som er tagget 'riktig') dukker ikke engang opp i MP3-avspilleren på mobilen hvis de ikke legges i riktig katalog (artist/album). Å overføre via explorer + lage playlist + lage kataloger for hver artist/album gidder jeg rett og slett ikke; selve overføringen tar jo nøyaktig like lang tid med disc2phone og da uten noe ekstraarbeid. Endret 12. januar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
mindor Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg får av og til overført en sang av og till ikke. Av og til dukker den opp i tlf og av og til ikke måtte prøve 16 ganger sist før sangen viste seg i tlf. Sendte mail til SE og fikk til svar at det var en BUGG i softwaren og at den skulle bli rettet opp snart Er det noen andre som får til å oppdattere softwaren selv ? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvordan tagger man mp3-filene? Hvilket program kan brukes? Får nemlig opp Ukjent artist på noen av låtene. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tror du kan bruke media monkey. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har nå lasta ned Media Monkey. Takk for tipset! Skal prøve den. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Der har vi sikkert problemet/løsningen eller hva jeg skal si:D For når jeg brukte den tungvindte metoden, og drog over filene, laget egne mapper osv. funket det. Noen som gidder å si ifra når oppdateringen kommer? Eller hvor kommer den? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har samme problem ja, legger innpå 30 sanger og kanskje 5 blir verande på mobilen når eg kobler fra. Dessuten oppdaterer sangene seg ikkje i "walkmann" modusen, men i filbehandling. Sikkert bug elns. Dog irriterende. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tror du kan bruke media monkey. 5429005[/snapback] Takker for tipset med Media Monkey! Jeg har nå gjort det HELT store! Anskaffet meg Media Monkey, AudioGrabber og en platespiller. Nå kan jeg i tillegg til å rippe fra CD også rippe fra platespiller og kassett (AudioGrabber). Kan bruke den eller Media Monkey til å tagge låtene av hjertens lyst. Så kan jeg overføre låtene til mobilen. Herlig!!! Har en haug LP'er som inneholder verdifull musikk fra ungdommen. Nå kan jeg spille den musikken når og hvor jeg vil. Lenke til kommentar
Leth@l_We@pon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har problemet som blir nevnt her... I tillegg blir ofte sanger "skrevet over hverandre", slik at når jeg hører på en sang - så er jeg plutselig inni enn annen sang :!: Litt irriterende... Ingen som vet noe om den updaten? Lenke til kommentar
Leth@l_We@pon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har fremdeles problemet etter en update... merkelig rett og slett noen som har fikset dette ennå? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Dama får det til på sin, men hun legge èn og èn manuelt over til removable disc. Jeg får det ikke til, no matter what! De forsvinner, kun mappene kommer, "sett i memorystick, eller koble telefonen til usb" osv! BLIR SÅ FRUSTRERT! Noen som vet noe om den updaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå