Knutgrus Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) ....synes jeg da... Pappafuglen nusser mammafuglen før han drar på jobb, mens ungefuglen sitter i vinduet å vinker (eller skriker). (Er vel egentlig av samme kjønn de to "mamma og pappafuglene" men synes det ble litt artig bilde). Bittelitt etterbehandling (driver akkurat å lærer meg dette nå): Lysere og kraftigere farger på fuglene og fuglebrettet. Tatt vekk den stauren som selve brettet var spikra på. Beskåret bittelitt... Div: EOS 350D, 210mm, F/5, 1/160 sek, ISO-400, håndholdt... Ble en del grums på bildet i fullformat. Justert ned størrelsen på orginalen også. Edit: orginal Endret 11. januar 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Personlig er jeg ingen bildekritiker og vet dermed ikke så mye som slikt, men jeg vet hva jeg ser og vet hva jeg liker. Jeg likte det bildet der. Bortsett fra at når du forstørra fargene syns jeg det ble litt mer uskarpt Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Virker som fokus har gått på fuglekassen istedet for hele bilde. Helt greit bilde men bare å fortsette... Foto er morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå