Gå til innhold

K750i - Defekt knapp til linsedekselet LØST


Anbefalte innlegg

Har selvsagt vært uheldig å mista mobilen (k750i)

i bakken...grrr

 

Så nå virker ikke kamera lenger. Når jeg åpner kamera/linse dekselet så skjer absolutt ingenting.

Prøver jeg å aktivere kamera via menyen står bare meldingen "Åpne linsedekselet".

 

Jeg åpnet mobilen og fant ut det var den lille knappen som detekterer om dekselet er åpen/lukket som var defekt/brukket.

 

Noen som har opplevd det samme og klart å fikse knappen? Eller hatt mobilen til rep. og hva er ca. pris for å fikse knappen?

 

:ermm:

Endret av hware666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, selv om du mistet telefonen i bakken så gikk skaden på garantien? Nevnte du noe om at du hadde mistet telefonen i bakken?

 

For om du ikke gjorde dette så bidrar du sånn totalt sett til at oss andre må betale mer for våre telefoner - da kostnad på garanti dekkes inn gjennom økte marginer på telefonene for produsenten ;).

Lenke til kommentar
Så, selv om du mistet telefonen i bakken så gikk skaden på garantien? Nevnte du noe om at du hadde mistet telefonen i bakken?

 

Ja, selv om jeg mistet den i bakken. Fortalte akkurat slik det skjedde.

 

For om du ikke gjorde dette så bidrar du sånn totalt sett til at oss andre må betale mer for våre telefoner - da kostnad på garanti dekkes inn gjennom økte marginer på telefonene for produsenten ;).

5437033[/snapback]

 

Det er det latterligste jeg har hørt! Slike sutre kommentarer viser jo bare at du har et veldig begrenset innhold i livet ditt!

Makan, alle som kjøper mobiler og mobilt utstyr bidrar, og mobiler blir generelt billigere.

Lenke til kommentar
Heh... Ser der er mange med samme problemet. Skjedde faktisk meg også, men kjøpte ny. skal sende den inn snart. Er det bare å legge ved telefonen uten noe slags info, eller må jeg legge med noe informasjon om meg eller telefonen?

5437345[/snapback]

 

Jeg leverte kun inn telefonen, trenger ingen annen info. Nordialog heter stedet.

Lenke til kommentar
Så, selv om du mistet telefonen i bakken så gikk skaden på garantien? Nevnte du noe om at du hadde mistet telefonen i bakken?

 

Ja, selv om jeg mistet den i bakken. Fortalte akkurat slik det skjedde.

 

For om du ikke gjorde dette så bidrar du sånn totalt sett til at oss andre må betale mer for våre telefoner - da kostnad på garanti dekkes inn gjennom økte marginer på telefonene for produsenten ;).

5437033[/snapback]

 

Det er det latterligste jeg har hørt! Slike sutre kommentarer viser jo bare at du har et veldig begrenset innhold i livet ditt!

Makan, alle som kjøper mobiler og mobilt utstyr bidrar, og mobiler blir generelt billigere.

5438981[/snapback]

 

Hø? Tror du prisene går nedover hvis leverandørene får større kostnader?

Tror nok ikke det du... ;)

 

Nokia'er er jo ekstremt dårlige og må ofte inn for å få oppgradert software, hvis de hadde gjort som en god del av de nye SE kan, altså oppgradere software selv sparer de ca. 300-400 kr. pr. mobil som "klikker", det er ganske mange hundre tusen i året, bare i Norden og såklart må de hundretusen tjenes inn et sted, hvor?

 

Jo, på de mobilene de selger!

Lenke til kommentar
Så, selv om du mistet telefonen i bakken så gikk skaden på garantien? Nevnte du noe om at du hadde mistet telefonen i bakken?

 

Ja, selv om jeg mistet den i bakken. Fortalte akkurat slik det skjedde.

 

For om du ikke gjorde dette så bidrar du sånn totalt sett til at oss andre må betale mer for våre telefoner - da kostnad på garanti dekkes inn gjennom økte marginer på telefonene for produsenten ;).

5437033[/snapback]

 

Det er det latterligste jeg har hørt! Slike sutre kommentarer viser jo bare at du har et veldig begrenset innhold i livet ditt!

Makan, alle som kjøper mobiler og mobilt utstyr bidrar, og mobiler blir generelt billigere.

5438981[/snapback]

 

Hø? Tror du prisene går nedover hvis leverandørene får større kostnader?

Tror nok ikke det du... ;)

 

Nokia'er er jo ekstremt dårlige og må ofte inn for å få oppgradert software, hvis de hadde gjort som en god del av de nye SE kan, altså oppgradere software selv sparer de ca. 300-400 kr. pr. mobil som "klikker", det er ganske mange hundre tusen i året, bare i Norden og såklart må de hundretusen tjenes inn et sted, hvor?

 

Jo, på de mobilene de selger!

5439007[/snapback]

 

Leverandørene er som andre bedrifter og driver kontinuerlig med å kutte kostnader. Reperasjoner alene styrer ikke prisen på mobilen. Og etter hvert, nå verden blir lykkelig og perfekt, så har de kanskje begrenset alle sine produksjonsfeil og bugs til et minimum. Da blir både leverandør og kunde happpy.

Forresten et meget dårlig eksempel du kom med når det faktisk var en Sony Ericsson jeg leverte til reperasjon, og IKKE Nokia.

Lenke til kommentar
Så, selv om du mistet telefonen i bakken så gikk skaden på garantien? Nevnte du noe om at du hadde mistet telefonen i bakken?

 

Ja, selv om jeg mistet den i bakken. Fortalte akkurat slik det skjedde.

 

For om du ikke gjorde dette så bidrar du sånn totalt sett til at oss andre må betale mer for våre telefoner - da kostnad på garanti dekkes inn gjennom økte marginer på telefonene for produsenten ;).

5437033[/snapback]

 

Det er det latterligste jeg har hørt! Slike sutre kommentarer viser jo bare at du har et veldig begrenset innhold i livet ditt!

Makan, alle som kjøper mobiler og mobilt utstyr bidrar, og mobiler blir generelt billigere.

5438981[/snapback]

Dette var ikke sutrete eller noe fra min side, hadde det vært sutrete ment så hadde jeg for det første begrunnet det dårligere, for det andre hatt med en del smileys type sure, og for det tredje vært mer sutrete i posten :).

 

Det var konstatering av fakta - og jeg dømte hverken deg eller noen med dette. Om du faktisk fortalte at den gikk i bakken til verkstedet (du sier ja til meg, og nei i posten nedenfor hvis jeg ikke misforstår) - så er det verkstedet som bidrar til dyrere telefoner for oss alle.

Lenke til kommentar
Så, selv om du mistet telefonen i bakken så gikk skaden på garantien? Nevnte du noe om at du hadde mistet telefonen i bakken?

 

Ja, selv om jeg mistet den i bakken. Fortalte akkurat slik det skjedde.

 

For om du ikke gjorde dette så bidrar du sånn totalt sett til at oss andre må betale mer for våre telefoner - da kostnad på garanti dekkes inn gjennom økte marginer på telefonene for produsenten ;).

5437033[/snapback]

 

Det er det latterligste jeg har hørt! Slike sutre kommentarer viser jo bare at du har et veldig begrenset innhold i livet ditt!

Makan, alle som kjøper mobiler og mobilt utstyr bidrar, og mobiler blir generelt billigere.

5438981[/snapback]

Dette var ikke sutrete eller noe fra min side, hadde det vært sutrete ment så hadde jeg for det første begrunnet det dårligere, for det andre hatt med en del smileys type sure, og for det tredje vært mer sutrete i posten :).

 

Det var konstatering av fakta - og jeg dømte hverken deg eller noen med dette. Om du faktisk fortalte at den gikk i bakken til verkstedet (du sier ja til meg, og nei i posten nedenfor hvis jeg ikke misforstår) - så er det verkstedet som bidrar til dyrere telefoner for oss alle.

5439096[/snapback]

 

Fakta eller ei, mobilen måtte uansett fikses!

Og mistet jeg den i bakken? Ja

Har jeg sagt noe annet? Nei

 

Men uansett, ha en fortsatt trivelig helg :)

Lenke til kommentar
Heh... Ser der er mange med samme problemet. Skjedde faktisk meg også, men kjøpte ny. skal sende den inn snart. Er det bare å legge ved telefonen uten noe slags info, eller må jeg legge med noe informasjon om meg eller telefonen?

5437345[/snapback]

 

Jeg leverte kun inn telefonen, trenger ingen annen info. Nordialog heter stedet.

5438996[/snapback]

 

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...