Leopoldleo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har prøvd å overføre min telefonbok fra min gamle k700i (fra t610 og for den saks skyld) over til min nye d600e. Uten hell. Det kommer da inn kun én kontakt, uansett om jeg prøver å importere telefonlista til PC studio først. Hva er trikset? det ser jo ut som det lar seg gjøre å importere vcf filer til pc studio, men neida. Kjipt å måtte overføre 400 kontakter via sim. noen som har samme irritasjon? takk for svar! -Ole Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Først syncronisere k700i med kontakt listen i outlook, og så gjøre det samme med d600e! Har du ikke send kontakter via bluetooth? ("en og en" eller "velg alle") Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 har ikke vært innom outlook med kontaktene nei, aldri prøvd det forsåvidt, men har prøvd å sende pr bluetooth ja, til pc og direkte til tlf. skal prøve outlook når dagen kommer igjen! Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 har nå prøvd å tatt kontaktene inn i Outlook, og der og får jeg samme problemet som i samsung pc studio, kun én kontakt legger seg inn i lista.. selv om *.vcf fila unneholder flere hunder kontakter, og det har jeg sjekka, tok fila inn i excel og så alle der. så jeg kan ikke fatte og begripe hva det er som feiler telefonlista mi! noen som har noen tips, eller har vært borti lignende? på forhånd takk for all hjelp som måtte komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå