FleshEater Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei, har begynt å få et blåskjerm problem i det siste. Fått den 3 ganger til nå, så hvis noen har peiling på hva problemet kan være så er jeg glad for alle forslag. Får opp følgende melding på blåskjermen: "PAGE_FAULT_IN_NOFAULT_AREA" Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Her kan du se hva microsoft skriver om feilmeldingen. http://msdn.microsoft.com/library/default....2kmsgs/6077.asp Start med å sjekke minnet med memtest86. Det er mest sannsynlig en driverfeil, men kan være feil på minnet, så det er like greit å ta den enkle testen av dette først. Hvis du har satt inn ny maskinvare så fjern den. Har du oppgradert drivere så nedgrader. Løser ikke dette problemene så kan det i teorien være problemer med disken, men jeg har aldri opplevd dette. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hmm, jeg fikk ikke helt til programmet. Men lastet åsså ned et program som forteller meg temperaturer. Ser ut til at cpu blir for varmt av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå