Speik Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før?? SW FTW! Elsker Star Wars, både orginale trilogien, og den nye trilogien. Av alle filmene blir nok episode 3 min favoritt, med strålende spesialeffekter i verdenstoppen, heftige kamper og stunts, bra skuespill, og jeg bare elsker å se Anakin bli mer og mer ond, og hvordan han til slutt blir Darth Vader. Dette er fortalt på en kjempe bra måte! Ellers så er episode 6 den beste. Den gir oss liksom alle svarene vi har ventet på. For å skape litt diskusjon, hva er din favoritt SW-karakter? Min er Obi-Wan. Han er sterk i "kraften", og holder seg i bakgrunnen som en visdomsfull mentor. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 For å skape litt diskusjon, hva er din favoritt SW-karakter? Det har alltid vært vår lille, grønne venn med de utstående ørene.... fikk litt sansen for Darth Vader i Episode III også av en eller annen grunn.... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Luke Skywalker eller Han Solo, liker dem begge godt. Men har også sansen for Darth Vader og Chewbakka Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det må være Jabba the Hutt. En av de største (bokstavelig talt) og mest hensynsløse huttforbryterlederne som finnes, og blant de mektigste forbryterne i filmhistorien. Det er ikke mange sjefer som spiser opp folk han ikke liker Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Tja, Boba Fett er en artig karakter i Star Wars universet generelt. Litt synd at vi får se så lite til han i filmene, men i blader er han virkelig tøff. Av filmkarakterene er det selvsagt Han Solo som er min favoritt. Når kamera følger han, vet man at ingen ting kan gå galt. EDIT: Oops, to B'er i Boba er jo ikke rett. Endret 29. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tja, Bobba Fett er en artig karakter i Star Wars universet generelt. Litt synd at vi får se så lite til han i filmene, men i blader er han virkelig tøff. Av filmkarakterene er det selvsagt Han Solo som er min favoritt. Når kamera følger han, vet man at ingen ting kan gå galt. 6407971[/snapback] Føler eg har sagt meg mye enig i med deg i det siste. Men ja, Boba Fett er faktisk konge He1s teh 1ne! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Darth moul han er kulest mohahaha h.bmp Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Plo Koon, av de som ikke har dialog. Mace Windu, av de som har dialog. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ingen kan hamle opp med sånn yoda er i episode 4-6 elsker nyskjerrigheten hans ^^ Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ok, må melde meg på denne tråden jeg også da.. Sett to av filmene nå de siste dagene, og er kjempe glad i de Det som facinerer meg mest med filmene er musikken da.... Fytti, så genialt skrevet! Alle de temaene som går igjen og skaper egene sinnstemninger og hjernevasker deg totalt! Etter at du har sett alle seks filmene så skal det jo bare et par toner fra et av temaen til før du er inne i den sinnstemningen det temaet tilhører Eks har du imperial marcht. I filmene 1-3 så kommer det hver gang annakin er sint, irritert, eller når det skjer noe galt. I filmene 4-6 så er det jo når de "slemme" slår til Så, når man hører det temaet, VET man at noe skummelt skjer enkelt, men dog så genialt. Merk hvor frekkt det sniker seg inn i en blåser eller i en stryker på de to første filmene Svakt i bakrunden hører man det skumle temat, spillt så man nesten ikke hører det men er akkuratt nok til å sette deg inn i stemningen det skal gi Man har jo også et tema som går igjen hver gang annakin og hu prinsessa er forelsket Digger det temaet. Sniker seg inn stadig vekk. Genialt, genialt, genialt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har ikke vært den største SW fanatikeren, men etter å ha lest litt i denne tråden har jeg kommet fram til at jeg skal se de alle sammen. Mitt spørsmål er kort og godt, for meg som bare har sett 1 eller 2 av filmene før. Bør jeg se de i "riktig" rekkefølge dvs. 1-2-3-4-5-6 eller slik som de ble laget, 4-5-6-1-2-3? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hmm, spørs helt, det. For én gangs skyld kan jeg anbefale 4-5-6-1-2-3, fordi det alltid er spennende å få avslørt bakgrunnshistorien etter en god historie. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du må se dem i riktig rekkefølge ja, dvs. 4-5-6-1-2-3. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det aller beste med den rekkefølgen er at Episode III slutter så god damn mesterlig (med unntak av NOOOOOOOOOOOO!!) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du må se dem i riktig rekkefølge ja, dvs. 4-5-6-1-2-3. 6732026[/snapback] Ok, takk for tipset Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Om jeg aldri hadde sett SW ville jeg definitivt sett dem i denne rekkefølgen: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Man må jo spare det beste til slutt Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Alltid vært vader fan og det vil jeg alltid være. Episode 3 gav bare enda mer inntrykk av evilness hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Alltid vært vader fan og det vil jeg alltid være. Episode 3 gav bare enda mer inntrykk av evilness hehe. 6737344[/snapback] har vel egentlig ikke alltid vært det.. men ble det etter Episode III. Nå henger en diger Darth Vader-poster på rommet.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Om jeg aldri hadde sett SW ville jeg definitivt sett dem i denne rekkefølgen:1, 2, 3, 4, 5, 6 Man må jo spare det beste til slutt 6737296[/snapback] Så enig, så enig. Kan ikke skjønne at så mange skal trike på rekkefølgen hele tiden, i hvilken rekkefølge man skal se filmene altså. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Episode III er jo en kanonslutt. Mye bedre enn Episode VII faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå