MindTooth Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Synen alle Star Wars filmene er bra jeg Fordi det finnes ikke noe bedre Sci-Fi eventyr serie som er bedre etter mine øyne! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Synen alle Star Wars filmene er bra jeg Fordi det finnes ikke noe bedre Sci-Fi eventyr serie som er bedre etter mine øyne! 5976086[/snapback] True Words - Spoken like a prodigy. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg kan ikke skjønne at folk likte 1'ern så godt. Jeg likte den jo da jeg så den på kino i '99, men når jeg ser den nå vet jeg ikke om jeg skal gråte eller le. Den unge Anakin's skuespill er helt greit nok i selg selv, men det er replikkene han har blitt fortalt han skal si... "I wonder what will happen if Ipress THIS button!" Ærlig talt, hvem sier sånn til seg selv? Dessuten var jo Jar-Jar helt latterlig da. Tragisk var han. Mildt sagt. Likevel likte jeg slåssescenene på slutten, selv om at det var litt vel mye hopping og spretting. 2'ern synes jeg var helt OK, men som alle andre 2'ere i en allerede planlagt trilogi, blir filmen å virke veldig rar, siden den ikke har noen begynnelse eller slutt. Jeg likte slåssescenene i denne filmen bedre. Kampen mellom Anakin/Obi og Dooku minnet meg veldig mye om de gamle filmene, da det ikke var så sinnsykt mye tjo og hei. De løp rundt og fektet, og hev ting på hverandre med the force. Den overoppskrytte Yoda-scenen var... overoppskrytt. Jeg likte den ikke i det hele tatt. Måten vi fikk se at Anakin gradvis ble ond, synes jeg var latterlig. Han er liksom denne muntre gutten som vandrer etter Obi, så plutselig sitter han og griner i fanget til Padmè. "Det er så synd på meg! Jeg er verdens beste Jedi, men Obi lar meg aldri få bruke kreftene mine! Jeg hater ham! Jeg hater alle! Buhu!" Det kunne gått _litt_ mer gradvis og under nesene på publikum. Akkurat det der minnet om noe som hadde blitt laget av VK1-mediefag-klasse eller noe sånn. Lucas har mer talent enn det der! 3'ern er vel den jeg synes er best av de tre siste, selv om at denne også hadde en god del skuffelser. At alle sammen liksom snakket om "hvordan Anakin ble Vader" synes jeg var snålt. Det var jo egentlig ganske opplagt fra starten av. Måten det ble gjort på synes jeg var ganske så tåpelig (av samme grunn som jeg nevnte om 2'ern). Teknisk sett var jo filmene et mesterverk. Desverre har det blitt sånn da. Lucas begynte uten penger, og for å bli stor og kjent, måtte han fortelle en fantastisk, magisk fortelling. Nå er han så rik at han ikke trenger det noe lenger. Nå trenger han bare å føye på masse eksplosjoner og CGI, så vil folk digge filmene. Det er det som er problemet med de nye filmene, synes jeg. De har liksom ikke sjel. De har ingen historie (som vi ikke visste om fra før). Nå kan fyren nyse på et lommetørkle, legge det ut på eBay, og tjene milliarder på det. Trist er det. Likeså er det sant. EDIT: Når jeg kommer til å tenke på det, har jeg ikke en minste anelse om hvorfor jeg skrev alt dette mambo-jamboet. Jeg må vel ha en skjult forkjærlighet for lange innlegg. Endret 24. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Episode 1 er en eneste stor opplevelse syntes jeg. Meget bra film, elsker lyssaber-figthen mellom Qui-Gon/Obi-Wan og Darth Maul. Toern er middelmådig, men har sine høydepunkter. Treern er utrolig bra, henger godt sammen med episode IV, stor film. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Musikken når Obi-Wan, Qui-Gon og Darth Maul herjer villmann er med på å skape liv akkurat der! Får frysninger av den låta Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Musikken når Obi-Wan, Qui-Gon og Darth Maul herjer villmann er med på å skape liv akkurat der! Får frysninger av den låta 5980176[/snapback] Duel of the fates.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Den unge Anakin's skuespill er helt greit nok i selg selv, men det er replikkene han har blitt fortalt han skal si..."I wonder what will happen if Ipress THIS button!" Ærlig talt, hvem sier sånn til seg selv? 5979918[/snapback] Han sier det ikke til seg selv, han sier det til R2-D2. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Nei det gjør han da ikke! Ikke i hangaren, før han letter. Han sier det bare, etterfulgt av "wow" når det smeller. EDIT: Musikken er knallbra, det skal jeg være enig i. Da er det ekstra deilig å vite at jeg har dette soundtracket: 2 CD'er. 68 tracks. Over to timer nydelig musikk. Endret 24. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 John Williams sine stykker er faen meg..fantastisk! Uansett!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Nei det gjør han da ikke! Ikke i hangaren, før han letter. Han sier det bare, etterfulgt av "wow" når det smeller. Blir ikke astromechdroiden slengt oppi jageren før han begynner å skyte og lette, da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Nei det gjør han da ikke! Ikke i hangaren, før han letter. Han sier det bare, etterfulgt av "wow" når det smeller. Blir ikke astromechdroiden slengt oppi jageren før han begynner å skyte og lette, da? 5982434[/snapback] Jess, det stemmer det der Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Nei det gjør han da ikke! Ikke i hangaren, før han letter. Han sier det bare, etterfulgt av "wow" når det smeller. EDIT: Musikken er knallbra, det skal jeg være enig i. Da er det ekstra deilig å vite at jeg har dette soundtracket: 2 CD'er. 68 tracks. Over to timer nydelig musikk. 5980875[/snapback] 68tracks på Episode 1 Soundtracket? Mente det var noe og 20 jeg ... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Nei det gjør han da ikke! Ikke i hangaren, før han letter. Han sier det bare, etterfulgt av "wow" når det smeller. Blir ikke astromechdroiden slengt oppi jageren før han begynner å skyte og lette, da? 5982434[/snapback] Det har jo ikke noe med saken å gjøre. R2 er da der, men han sier ikke noe til han. Det er liksom et slags retorisk spørsmål han stiller (R2 svarer ikke akkurat). Bare se det, du ser da at han ikke snakker til R2 i det hele tatt. Når han snakker til R2, sier han jo navnet. Mr. SS: Se grundig på coveret. Det der er Ultimate Edition. All musikken som noen gang var på hele filmen (i tillegg til en "Duel of the Fates" med stemmer). EDIT: Jeg har jo den der versjonen av soundtracket, hvordan kunne jeg ta feil? EDIT2: En N, og en P, og en A, og en G, og noen andre bokstaver her og der... Endret 25. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Åja, så han må nevne navnet til folk hvis det er de han snakker til? :roll: Jeg tolka det som at han snakka til astromechdroiden, men. Filmen er fantastisk, man kan tolke den hit og dit. David Lynch, gå og legg deg, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 For pokker! Ser ut til at George Lucas endret sin mening om at den gamle trilogien aldri skulle komme ut på DVD (no duh - dette vil han tjene blindt mye på! ) Den originale trilogien (den uten de dumme CG-scenene) vil bli utgitt på DVD i år! Dette har ikke jeg noe imot! *gurgle* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 For pokker! Ser ut til at George Lucas endret sin mening om at den gamle trilogien aldri skulle komme ut på DVD (no duh - dette vil han tjene blindt mye på! ) Den originale trilogien (den uten de dumme CG-scenene) vil bli utgitt på DVD i år! Dette har ikke jeg noe imot! *gurgle* 6043557[/snapback] Kommer nok til å selge som varmt hvetebrød de der ja Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) De ER limited, og de er limited over en VELDIG kort periode. Foreslår at alle hardcore old-school fans av Star Wars skaffer dem umiddelbart når de lanseres, samme F hva de koster. Etter hvert vil nok disse bli verd mye (snakker da om noen år frem i tid). Endret 4. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jævlig bra!! Hvor anbefales disse og bli kjøpt? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Nesj, det er da lenge igjen til den kommer. Får nå se hvor mye den vil koste. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 SKAL HA DISSE! Ble så skuffet over å se unge Aniken Skywalker være Darth Wader på slutten av episode VI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå