Hr Kotelett Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 lurer på om jeg hadde gått for å se de i rekkefølge jeg, visst jeg ikke hadde sett de før, altså 1, 2, 3, 4, 5, 6. Så kan du heller se 1,2,3 etterpå igjen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 4 - 5 -6 holder. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Se alle. Episode 3 er ganske bra, 4-6 er veldig gode filmer, 1-2 er helt greie filmer. Endret 1. september 2009 av STRAND1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har aldri sett Star Wars! Har hørt så utrolig mange forskjellige meninger om de filmene - mest negative sådan. Men bør jeg ta en titt på dem? Den første kom på slutten av 70-tallet, og fortsatt blir den sitert stadig vekk. Det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 4 - 5 -6 holder. 4-5 og første halvpart av 6 holder (følte jeg ble litt glad da jeg fant ut at ewokene ble utsatt for holocaust i en av bøkene). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den der horror boken, vet noen når den kommer om den i det hele tatt gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå