Cuneax Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvorfor skal det være OT? OT som i On-Topic, da? The Empire Strikes Back er den beste filmen i serien, helt klart. Lucas burde holde seg til å gjøre ting litt dystre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja Empire er også min favoritt. Litt ironisk, egentlig. I nært ALLE andre filmtrilogier er den andre filmen den dårligste (ofte siden den mangler både begynnelse og slutt). Empire, derimot, er klart best i hele Star Wars sagaen. Lenke til kommentar
tobben123 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 star wars suger !!!elendig!! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 star wars suger !elendig!! 9155564[/snapback] Overstadig konstruktivt og bidragsytende innlegg! Helt utrolig hvordan du, med dine kvasse, velformulerte setninger slentrer inn her og gir alle bakoversveis med dine saftig begrunnede utsagn og helhetlige argumentering ut fra alle mulige synsvinkler. On topic: Star Wars Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Elsker Star Wars jeg. Liker godt måten hitorien er bygd opp på, som et eventyr. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det er mange forskjellige mytologier, kristne fortellinger og generelt gresk kultur som Star Wars er bygget opp på. Beviste metoder for å få folk til å elske en historie Så har vi også klassiske karaktertyper som antihelten, prinsessen, den onde også videre . Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Star Wars er enkelt og greit høykultur som man må få med seg. Universet er jo herlig gjennomført, i tillegg til at historien man følger er utrolig bra. Selvfølgelig må det også nevnes at Jediene og (kanskje særlig) Sithene har de kuleste "superkreftene" og våpnene gjennom alle tider. Lenke til kommentar
sapari Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja Empire er også min favoritt. Litt ironisk, egentlig. I nært ALLE andre filmtrilogier er den andre filmen den dårligste (ofte siden den mangler både begynnelse og slutt). Empire, derimot, er klart best i hele Star Wars sagaen. Bare slutt med å si at star war suger da sier jeg i fra til en moderator Star Wars er da helt utrolig laget. synes 1,2,3,5,6 filmene er best Elsker Yoda,Kenobi,Qui gon jinn,A skywalker å flere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Star Wars er da helt utrolig laget. synes 1,2,3,5,6 filmene er best Vennligst forklar? Episode I og II på samme linje som resten? Greit nok at Ep.III kan være på linje, men de to andre fikk George Lukas til å framstå som litt på bærtur. Ikke at Ep. I og II er direkte dårlige, men de er så desidert lengre ned på stigen enn den gamle trilogien etter min mening =) Endret 21. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Star Wars er da helt utrolig laget. synes 1,2,3,5,6 filmene er bestElsker Yoda,Kenobi,Qui gon jinn,A skywalker å flere Du setter den nye trilogien over 'A New Hope'? Den var ny. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Greit nok at prequel er litt annerledes, men skjønner ikkje all dinna sytinga. No fekk vi litt "high-scifi" i tillegg til den "dirty-scifi-"linja gamle kjøyrte. Variasjon er bra, og vi får sjå lucas sitt univers frå fleire sider Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Å sette Attack of the Clones - hele samlingas verste - først, er vel ren skam om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg liker den originale trilogien best jeg. Klarer ikke å bestemme hvilken som er best av de tre. Nå er det en stund siden jeg så enern, men jeg kan huske at jeg likte den. 2'ern derimot, er den klart værste i serien. Hayden Christensen, manuset og det forferdelige kunstige forholdet mellom han og Natalie Portman er horribelt. Det er like ille i 3'ern og, men der er ihvertfall dialogen en smule bedre og actionen er bra. Og, det er mine tanker om Star Wars-filmene. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har aldri sett Star Wars! Har hørt så utrolig mange forskjellige meninger om de filmene - mest negative sådan. Men bør jeg ta en titt på dem? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja! Det er verdt å se. om du liker det eller ikke er noe annet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 absolutt verdt å se, så kan du avgjøre selv etter du har sett de. om du synes den er bra er jo umulig å vite før du har sett selv. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Star Wars-filmane er så viktige for all moderne populærkultur at ein bør ha sett dei. Litt på same måte som ein bør ha lese ein del av Bibelen sjølv om ein ikkje er kristen/religiøs. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 De tre første er klart best, altså episode 4,5 og 6 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 forresten, så burde man vel se de i denne rekkefølgen, 4 - 5 - 6 - 1 - 2 - 3, slik de var laget og gitt ut... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Artig! Takker! Da blir det vel Star Wars maraton i høstferien. (Hvis jeg liker det jeg ser vel og merke)! Endret 1. september 2009 av strevens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå