BHicks Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei, Jeg fikk for 2 dager siden et problem hvor maskinen plutselig restartet av seg selv. Dette skjedde ca. 10 ganger før jeg som noob klarte å skru av "Automatically Restart" under "Startup And Recovery". Kanskje litt naiv som trodde alt var i orden igjen, da jeg fikk blå-skjerm ca. 1 time etterpå, noe jeg har fått 3 av de siste timene nå. Det som står på blå-skjermen er: Stop: 0x0000000a (0x73750288, 0x00000001, 0x806FFA2A) - og "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Får også opp: Usbport.sys - address F7F89169 base at F7F81000 datestamp 41107d62 Jeg kjører XP Prof. og har brukt det i over et år uten nevnverdige problemer. Jeg ordnet meg trådløst nettverk av typen Netgear Wireless Router WGR614 (802.11b networks) for 3 dager siden, og problemene oppstod rundt den samme tiden jeg ordnet med nettverket. Så problemet er selvsagt Netgear WG111 v2 54 Mbps Wireless 2.0 Adapter`n. Er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med disse problemene, som ikke inolverer formatering? Finnes det drivere som kan erstatte de jeg bruker nå, til tross for at jeg har de nyeste driverne i bruk nå? Trenger gode tips så fort som mulig før jeg river ut det siste håret fra hodet mitt. Mvh, Hicks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå