MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 #1 Unzipp phpBB-2.0.19.tar.gz til en mappe på harddisken. Eks; phpBB #2 Logg inn på serveren #3 Fjern file som heter index.html #4 Velg filene i mappa phpBB (ikke selve mappen phpBB, men filene og mappene inni). Og dra de over til SmartFTP inn i servere mappa. Da regner jeg med at uploadingen startet. #5 Når den er ferdig, CHMOD config.php til 777 #6 Gå til adressen på forumet og følg intruksjonene Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) DET VIRKER! TAKK TAKK TAKK tusen takk for hjelpen=) EDIT: forresten hvordan laste iinn templates?? Endret 12. januar 2006 av Tronsn Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Her har jeg satt opp et SMF Test Board slik at kan prøve det: http://www.smf2.frac.dk/index.php Username: Admin Password: This isn't any. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 DET VIRKER!TAKK TAKK TAKK tusen takk for hjelpen=) 5427237[/snapback] Koseligt å høre Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 EDIT: forresten hvordan laste iinn templates?? 5427237[/snapback] Ta en titt på den offiselle bruker guiden: http://www.phpbb.com/support/guide/#section3_4 Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 smf var mye lettere og forandre ting på men jeg greier ikke og få wow theme på smf eller phpbb kan ikke du si meg stepp by stepp (som istad) åssn man gjør det. i phpbb. det er denne templaten jeg vil ha =) wow moonclaw1 kan du være så snill jeg fårstår ikke derre theme greiern!! (ikke det at jeg kan engelsk, men det er litt vanskelig) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skal se noe ut som dette: templates/[ditt theme]/index.html, etc. Husk å aktivere det i admin panel. OT: Hvis du vil, kan jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) JAAA sender deg PM Endret 12. januar 2006 av Tronsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå