Kleivis Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har nettopp kjøpt meg hjemmekino anlegg og trenger 2 små bord som bakhøytalerene kan stå på. Det skal ikke være plass til noe annet en høytaleren, så trenger vel igrunnen bare en liten plate med bein på viss dere skjønner? Ikea har sikkert noe men vet ikke helt ka eg skal søke på. Høttalerstativ? Endret 10. januar 2006 av Pinguvin Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Høyttalerstativer er det du er ute etter ja. Komplett har noen billige som heter B-Tech. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Høyttalerstativer er det du er ute etter ja.Komplett har noen billige som heter B-Tech. 5418817[/snapback] Jeg har den litt høyere versjonen selv, og de fungerer meget fint. Kjekt at de tar så liten gulvplass i forhold til bord o.l. Hvis du ikke har noe imot å skru i veggene dine, kan du jo evt henge dem opp. Her er en variant for små høyttalere (har sett dem atskillig større, men finner ikke noen akkurat nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå