Eirzik Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Heisann.. skal kjøpe meg bruktbil.. jakter på et bra kjøp... hva tror dere om denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=973863 Noen som har erfaringer? vil ha en bil med litt futt i. Andre alternativ er: BMW 320 Nissan Maxima Saab 9000 Mitsubishi Sigma Audi 100 2.3 _______________________ Håper på respons=) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Camry V6 er en meget kjapp bil, det kan jeg skrive under på. 280000 er ingen ting for en V6`er gikk et eksemplar her som hadde 420000 på baken var ikke rørt en skrue på motoren bare byttet plugger og olje mao det vanlige, den endte desverre sine dager i en kollisjon, så hvor lenge en Camry varer kommer ann på personen som eier den. Endret 11. januar 2006 av zandro Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ok.. eneste minuset er at den er litt gubbete/familiebilaktig.. synd at toyota ikke har noe mer sporty i den klassen.. og da tenker jeg på litt større biler.. men men.. noen andre tips? Trenger en komfortabel bil=) 40000-60000 Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Syns ikke den bilen der var særlig gubbete jeg da, har jo spoiler og greier () Bort med panserpryden og lyktespylerne og den kommer til å se ganske bra ut. Det er iallefall min mening. Skinnseter er jo "må ha"-utstyr på en slik cruiser Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Alt kan fikses på Endret 11. januar 2006 av zandro Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ja det er sant.. den er flott den bilen! eneste de knalloransje blinkersene fremme.. de var litt ekle.. hehe.. men for all del.. det er en aktuell bil=) Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Synst framfangeren på den der va grusom..fysj.. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sikkert ikke dum den Toyotaen der. Gjetter på at det sitter en 3VZ-FE-motor i den, som tåler mye mer effekt enn de 188hk som er standard spec. (Om du skulle ønske enda mer juice ut av bilen). Lenke til kommentar
ty Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Camry v6 er absolutt en bil å satse på . Byttet akkurat min 92 mod i en 2005 mod Golf fordi jeg måtte ha noe nyere i jobb, men golfen kan ikke sammenlignes med Camryen i kjøreglede og komfort, for ikke å snakke om den nydelige motoren. Bare pass på at servicene er fulgt og at olje og filter er byttet jevnlig, ikke særlig mer enn 10 000 km mellom oljeskiftene. Lykke til med bilkjøp Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Mora mi har Sigma med 3.0V6 24V... nydelig bil, svært komfortabel, sterk motor. Men null bakseteplass Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hadde en Toyota Avalon (amerikanisert Camry) med 3.0 V6 i ett aar og den var skikkelig god/dravillig og stillegaaende langt over fartsgrenser i Norge og utland. Vet ikke om dem har Camry'er med den nye 3.5L V6'en i Norge men den er det definitivt futt i (til Toyota og vaere). - Per Christian Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Toyota selger ikke Camry lenger i Norge,ser ikke noe på hjemmesida hvertfall.Ser ut som de satser på Avensis. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Camry solgte rett og slett for dårlig her til lands, av tre grunner; Den er dyr til en Toyota og være Den kommer ikke som stasjonsvogn lengre Avensisen har vokst seg stor og fet, og har rett og slet fylt Camry-markedet. I USA selger dog Camry som hakka møkk, og den fåes også som hybrid der borte, i tillegg til en frekk cabrioletmodell kalt Solara. Skikkelig tøffe biler! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Camry og Solara er kongebiler.Var i USA i jula,mange fine og billige biler. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nissan Maxima 5418510[/snapback] Hvorfor trynet ? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Maxima med V6 er absolutt en fin bil det og. Drar godt. Kjenner en som hadde en, inntil den ble vraket Bilen føles egentlig litt stor og luksuriøs. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nissan maxima er den bilen med minst feil på. av alle! Sa hvertfall et par tester for noen år siden... Camry er en bra bil! Du skal leite lenge for og finne en bil med samme kvalitet... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Alle sammen er fine biler, hadde nå selv valgt 1992-> Audi 100 2.3 quattro. Men pløy på, lykke til med kjøp! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du sa du ikke var spesielt interessert i en gubbete bil, men jeg syns du skal ta en nærmere titt på Rover 620ti. 200 turbohester går ganske friskt skal jeg si deg. Dessuten er overraskelsesmomentet i å bli frakjørt av en slik bil ganske herlig for den som sitter bak rattet http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...145&pos=2&tot=7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå