MyBigMouth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tenkte jeg skulle sette meg inn i litt fysikk og spør derfor: Hvor finner jeg fysikk for dummies? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjøp en fysikkbok som gjelder for videregående skole? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Blir ikke det fysikk for litt mer avanserte folk? Så vidt jeg husker var alt man lærte på videregående, det samme som på ungdomsskolen. bare mer avansert. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, har en sånn bok, men jeg skjønner like mye av den som jeg skjønner av lærern min. Boksen langt oppunder armene har han og. Anyone? Har drevet med litt googling, men det endte bare i masse tall jeg skjønte enda mindre av... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg er interessert i det samme. Fysikk for barnehagen! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 En vanlig skolebok vil jo være det beste .. Først, hvis du mener FY1 er for vanskelig, så kjøper du "Grunnkurs Naturfag", og setter deg inn i fysikk -delen der.. og når det er i boks, så går du over til FY1 .. kan vel ikke finne bedre lærebok enn en lærebok.. !? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Gå til en bokbutikk og spør der etter en bok om fysikk. De kan sikkert vise deg mange lærebøker Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Da gjelder det bare å øære dette på...erhm....eh....2 dager? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kjøp en fysikkbok som gjelder for videregående skole? 5418366[/snapback] HEI! Når ble vidregåendeskole elever dumme? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 I tillegg til joakims flotte bilde...her har du boka fra dummies-webshop. (Det er ikke toll på bøker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå