LiTe Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Etter å ha funnet ut og skjekket grundig med både telenor og bluecom at adsl var tilgjengelig hos meg, bestilte jeg ADSL hos bluecom. den 26.8 fikk jeg en mail med info om at de skulle komme tilbake med installasjonsdato innen fem dager. Den 30.8 fikk jeg følgende e-post: vi takker for deres bestilling,bla bla bla Linjen vil være ferdig konfigurert og klar til bruk senest den 9. september 2002. blabla bla GDS pakke vil være levert innen 3 dager før oppkobling. I forige uke ringte jeg angående noen spm jeg hadde om leveringen av pakken, og fikk beskjed om at det var ikke noen beskymringer angående den saken. i går ringte(09.09)ringte jeg bluecom siden jeg ikke hadde fått pakken. først tidlig på dagen, og etter 20 min på vent fikk jeg beskjed fra han som sat på support: jeg vet ikke, jeg vet ikke jeg vet ikke. men jeg skal ta kontakt med telenor. dette følte jeg meg ikke særlig trygg på, så etter jobb(kl 16) ringte jeg support igjen. hvor jeg traff på ett menneske med mer peiling. hun fortalte meg at linjen var KANSELERT. hun kunne ikke gjøre mer en å beklage, og si at jeg måtte ringe tibake i dag(10.9). I dag ringer jeg og får beskjed om at jeg ikke kan få adsl pga ettellerannet med en kabel. dette synes jeg er svakt! spess siden jeg har fått en skriftlig bekreftelse på levering av adsl. Har jeg noen rettigheter, noen måte jeg kan utnytte systemet deretter? hvis ikke håper jeg dette er til hjelp for dem som ikke er sikker på hvilken leverandør de skal velge. TanX FolX Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 sånn er det,sats heller på adsl fra nextgentel,også er det bare jeg som har merka at Telenor skal inførre i desember,at man kan kun laste ned 1giga i måneden eller betale 100 spenn for 5giga til og hvis man laster mer enn det så gjør de linja om til 64kbs linje til neste måned,har de lovt til det a? det er jo kjipt hvis du laster ned divx og musikk men til fordel får man jo 700kbs linje til 349 men personlig foretrekker å ha "treigt" bredbånd med ubegrenset nedlastning enn det Telenor tilbyr,håper ikke andre adsl leverandører gjør det samme får jeg hadde håpet å bytte fra chello dritt til rask adsl :sad: sjekk ut: http://www.privat.telenor.no/adsl123/ Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Akurat det samme skjedde med meg og!! mend et var ngt!! Samme historien!! Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Da Nextgentel ikke er tilgjengelig her enda, bestilte jeg fra Bluecom istedet og fikk nå ADSL på mandag(9.9). De overhåldt alle tidsfrister, og leverte til avtalt tid og på it avisen har jeg enda ikke vært under 1060Kbit/s på min 1024/256 linje. Intet å utsette på Bluecom så langt.. TheEdge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå