Gå til innhold

SV er ikke jødehatere.

Anbefalte innlegg

SBS:

Å tro at israelske soldater skyter barn med vilje, uten direkte bevis for akkurat dette, er et tegn på mistro mot israelere/jøder.

Man kan selvfølgelig mislike det jøder og Israel driver med så lenge det faktisk er dokumentert at de har gjort noe galt med vilje.

Jødehat er sterkt knyttet til Israel, det vet nå du ganske godt tenker jeg.

Jeg misliker ting som Israel gjør, men det er når det faktisk foreligger god grunn til det. Å insinuere at Israel går rundt og dreper barn med vilje uten direkte bevis på akkurat dette er ikke annet propaganda og det jeg vil kalle antisemitisme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig, propaganda er ingen tjent med. Tenkte mer på tittellen i tråden her: "SV er ikke jødehatere". Jeg vil påstå at det å boikotte handel med Israel ikke har noe med jødehat å gjøre, men politisk uenighet.

5454012[/snapback]

Kommer helt an på hvem man snakker om. Noen gjør det pga enighet, noen gjør det fordi de er hjernevaska sauer som ikke klarer å se begge sidene av saken, og andre hater rett og slett Israel eller jødene. SV, som parti, er ikke jødehatere, men det finnes nok mange fler jødehatere innen SV og RV enn i noen som helst andre parti i Norge.
Lenke til kommentar
Selvfølgelig, propaganda er ingen tjent med. Tenkte mer på tittellen i tråden her: "SV er ikke jødehatere". Jeg vil påstå at det å boikotte handel med Israel ikke har noe med jødehat å gjøre, men politisk uenighet.

5454012[/snapback]

Kommer helt an på hvem man snakker om. Noen gjør det pga enighet, noen gjør det fordi de er hjernevaska sauer som ikke klarer å se begge sidene av saken, og andre hater rett og slett Israel eller jødene. SV, som parti, er ikke jødehatere, men det finnes nok mange fler jødehatere innen SV og RV enn i noen som helst andre parti i Norge.

5454331[/snapback]

Kan godt hende, men det er irrelevant i akuratt den saken.

Sv, jødehater? :hmm: Latterlig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...