Gå til innhold

Fastbrenning på Xerox XA7-19i


ebbhead

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Xerox XA7-19i for ett drøyt år siden, og fikk fort ett problem med fastbrenning av skjermbildet. :thumbdown:

 

Jeg har brukt skjermen til allsidig bruk, slik at bildet har ikke vært det samme over lengre perioder. Har også skjermsparer som slår inn etter ca 15 min.

Etter det power-off på skjermen etter 45 min.

 

Kan virke som det er ett midlertidig fenomen, siden bakgrunnsbildet på desktopen først satt seg. Etter at jeg skiftet til

sort bakgrunn så forsvant fastbrenningen. Senere har ikoner på oppgavelinjen satt seg, samme med knapper i Firefox. :mad:

 

Har en kompis med tilsvarende skjerm, og samme problem. Winampen hans brant seg inn etter to dager!

 

Andre som opplever liknende problemer med lcd-skjermer?

 

Dette burde vel være grunn nok til reklamasjon? Trodde fastbrenning av skjermbildet

var ett problem mer relatert til crt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har hatt samme problem som deg på min gamle Xerox skjerm som jeg heldigvis fikk byttet inn i en ny modell. Desvere skjer det samme på min nye modell også! :no:

 

Skal ikke kjøpe Xerox noe mer! alle går jo runt og sier at innbrenning ikke er mulig på LCD! vel de som sier at det ikke er mulig har f*** meg ikke peiling :p

Endret av darapa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...