ebbhead Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjøpte en Xerox XA7-19i for ett drøyt år siden, og fikk fort ett problem med fastbrenning av skjermbildet. Jeg har brukt skjermen til allsidig bruk, slik at bildet har ikke vært det samme over lengre perioder. Har også skjermsparer som slår inn etter ca 15 min. Etter det power-off på skjermen etter 45 min. Kan virke som det er ett midlertidig fenomen, siden bakgrunnsbildet på desktopen først satt seg. Etter at jeg skiftet til sort bakgrunn så forsvant fastbrenningen. Senere har ikoner på oppgavelinjen satt seg, samme med knapper i Firefox. Har en kompis med tilsvarende skjerm, og samme problem. Winampen hans brant seg inn etter to dager! Andre som opplever liknende problemer med lcd-skjermer? Dette burde vel være grunn nok til reklamasjon? Trodde fastbrenning av skjermbildet var ett problem mer relatert til crt? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hmm, du kan jo prøve å få fart på skjermen ved å kjøre film på den i ett døgn i fullskjerm. Innbrenning er hovedsakelig ett problem på plasmaskjermer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ikke antydning engang, har dog ikke en lignende LCD skjerm... Har en 1 år gammel NEC 1770NX Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Hei, har hatt samme problem som deg på min gamle Xerox skjerm som jeg heldigvis fikk byttet inn i en ny modell. Desvere skjer det samme på min nye modell også! Skal ikke kjøpe Xerox noe mer! alle går jo runt og sier at innbrenning ikke er mulig på LCD! vel de som sier at det ikke er mulig har f*** meg ikke peiling Endret 11. januar 2006 av darapa Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har en Samsung SyncMaster 193p plus og har ikke hatt noen problemer med fastbrenning på den. Trodde også at fastbrenning ikke var mulig på lcd... Lenke til kommentar
ebbhead Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hmm, tydeligvis ett problem unikt for det panelet som sitter i Xeroxen da... Lenke til kommentar
Captain Goodvibes Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har en Samsung Syncmaster 17" (husker ikke helt modellbetegnelsen). Kjøpt i august 2005. Har flere ganger opplevd midlertidig fastbrenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå