piff Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg har en LG DVD-spiller IDE 16x/48x (DRD-8160B) Lurer på om det finnes en måte å gjøre den sonefri på? Siden man i windows bare kan forandre sonen 5 ganger og så sperrer den seg på den siste sonen du har valgt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Desverre ingen firmware. Men det finnes en utility her som gjør at du kan resete antall changes så mye du vil. Unødvendig å si at det brukes på eget ansvar. :smile: Lenke til kommentar
piff Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Cappo, var på siden..og fant noe på firmware om den spilleren jeg har. Er det her jeg skal gå, eler fungerer ikke den da? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Sorry.. Så ikke at det var firmware der også. Men valget er ditt. Utility eller firmware. Bare husk det at du trenger en Win98/ME Boot disk og må boote fra den og velge med CD-Rom, da firmware oppgradering krever ordentlig DOS for å si det på den måten. Lenke til kommentar
piff Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Ja, trur jeg velger firmware..slipper tenke på at du må bruke et program..for da er jo dvd'en sonefri for alltid :smile: takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå