Litejk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg lurer på er det noen andre enn dvdstrax som selger filmer med postordre her i Norge? Jeg lurer på dette fordi at dvdstrax er så innimari dyrt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 www.zailor.no www.cdon.no eller handle fra utlandet som f.eks www.play.com Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg mente uten å måtte bruke Visa eller mastercard, slika at jeg kan bestille filmer helt alene uten å måtte drasse på morra mi her... Jeg bestillte no Headset alene, så da bør jeg kunne gjøre det med film og... Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Avalon/film På denne nettbutikken kan du få postoppkrav om du vil, i allefall sist gang jeg bestilte noe der! Kankje ikke den billigeste butikken, men du slipper å mase på moren din :!: Endret 10. januar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Lite vitsi å komme opp med en dårlig og dyr nettbutikk når jeg spør om en som er billigere enn Dvdstrax da Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Lite vitsi å komme opp med en dårlig og dyr nettbutikk når jeg spør om en som er billigere enn Dvdstrax da 5418120[/snapback] Er det noen annen utvei? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Lite vitsi å komme opp med en dårlig og dyr nettbutikk når jeg spør om en som er billigere enn Dvdstrax da 5418120[/snapback] Er det noen annen utvei? 5418126[/snapback] Fortsette med dvdstrax? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Du kan jo sjekke ut denne linken. Så ikke mange norske butikker, ved en rask gjennomgang, men kanskje du finner noe. http://dvdarkivet.no/nettbutikker.php Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg mente uten å måtte bruke Visa eller mastercard, slika at jeg kan bestille filmer helt alene uten å måtte drasse på morra mi her... på cdon.no trenger du ikke bruke kort, kan bruke faktura. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg mente uten å måtte bruke Visa eller mastercard, slika at jeg kan bestille filmer helt alene uten å måtte drasse på morra mi her... på cdon.no trenger du ikke bruke kort, kan bruke faktura. 5427199[/snapback] Åssn fungerer egentlig dette? Koster dette noe mer enn å kjøpe via kredittkort? Ja, vi hadde dette i økonomiem på skolen i fjor, men faen heller. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Altså, det koster ikke noe mer å betale med kredittkort. Du må ikke ha forbrukslån på kredittkort, det er skamdyrt. Greit, jeg leste ikke helt riktig. Faktura koster ikke noe mer enn å betale med kredittkort. Kanskje det er noen kroner forskjell. Endret 12. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er MYE forskjell. Hvis du ikke betaler med kort, blir pakkene sendt som postoppkrav (du må hente pakken på postkontoret og betale der samtidig). Selve sendinga koster ikke mer, men gebyret posten tar er svindyrt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg bestiller fra cdon og henter pakken på posten. Jeg betaler ikke der, men det er regning i pakken. Betaler 29kr i frakt. Jeg har ikke sett noe til dette gebyret dere prater om. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er mulig det bare er meg.... Jeg har en egen evne til å finne de dyreste måtene å få kjøpt billige ting på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå