inflames662 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) har et Asus K8N4-E Deluxe hovedkort, 754 socket, altså dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307713 er på jakt etter kjøling til Chipset/minne. har i dag den orginale vifta som var på kortet, men er på jakt etter en kjøleribbe eller en vannblokk til vannkjøling. skal ikke overklokke eller noe slikt så er vel ikke noe vits å koble minne til vannkjøling da. noen som har noen ideer til hva man skal kjøpe. har ikke så peil på hva som passer. skal bare ha bort viftelyden. takker for alle innspill. Endret 12. januar 2006 av inflames662 Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 ja, kjøpt meg en sånn en. noen som har noen erfaringer med den eller? med tanke på varme og slikt. synes den satt litt løst på når jeg skrudde den på Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 pc probe viser mellom 40-44 grader på mb. mb står vel for motherboard? er dette tempraturen på chipsettet på hovedkortet og er det varmt. tar jeg på kjøleribba er den ganske varm liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå