Tøråsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei, har litt lyst på og kjøpe ny CPU og hovedkort, jeg har agp skjermkort fra før, kan jeg fortsette med det. så jeg slipper og kjøpe nytt skjermkort, eller bør jeg satse på nytt pci skjermkort istedenfor? Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det delene i profilen din det er snakk om? Kan du forklare litt om hva du bruker pcen til. Skal du spille? Jeg ville iallefall byttet til pci-e. Mye mer fremtidsrettet. Dessuten er det skjermkortet ganske utdatert. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kommer vel til og spille en del tror jeg.... Så da bør jeg gå over til pci-e da.... Lenke til kommentar
Patrice Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har jo litt å si hvilket kort, hvilke prosessore og slikt du har da. Er det ett billig drittkort kan du kjøpe ett nytt... Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg skal bytte ut hovedkort, cpu, psu og skjermkort kansje da jeg skal ha nye deler, resten skal jeg beholde... Har tenkt på amd athlon 64 eller opteron, hovedkort vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kommer vel til og spille en del tror jeg.... Så da bør jeg gå over til pci-e da.... 5417975[/snapback] Det spørs jo helt hva slags skjermkort du har nå og om du evt har tenkt å spandere på deg et vesnetlig PCIe skjermkort. Hovedkort er ofte billige sammenliknet med skjermkortene. Har du et kort som dekker dine behov kan det lønne deg å å kjøpe hovedkort med AGP nå for så å bytte ut dette og skjermkort om et år eller to. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Jeg har dette skjermkortet... Men hvis jeg skal ha nytt, kjøper jeg meg pci-e da jeg får kjøpt meg hovedkort osv en gang i framtida Endret 10. januar 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du ska spille ville jeg anbefalt å gå over til PCI-Ex, det skjermkortet der er ikke noe særlig å spille nyere spille med. Hverfall ikke hvis du vil ha god grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå