simson Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har prøvd å sette meg inn i ulike DVD(HD)-opptaker, da jeg skal kjøpe dette. I den forbindelse har jeg lest at det ikke er poeng med HDMI-utgang på maskinen, da DVD kun er et SD (standard definition) medium uansett. Er dette riktig? Noen som kan forklare dette for meg? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 vis dvd spilleren har oppskalering så bør/må du ha det. Uansett er det den veldig enkel måte å koble sammen ting på Lenke til kommentar
simson Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Takk for svar. Jeg har hørt at det er en veldig enkel måte å koble sammen ting på, i tillegg til at den skal gi et svært bra TV-bilde. Hva er oppskalering, og hvordan finner jeg ut om dvd-opptakeren har det? (Med dvd-spiller i tittelen mener jeg dvd-opptaker med HD). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 HDMI er digital overføring, så du slipper å konverter alt over til analog og så til digital igjen som med scart. Også er det jo lett å koble som det sies. Men hva den faktiske forbedringen er må en nesten se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå