MrBjoern Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg er rimelig fersk på dette området og lurte på mulighetene for og sette opp et lokalt nettverk hjemme. Det går en ledning framodemet til en router, fre routeren går det ledninger til maskinene. Det er ikke noe trådløst her. Så det jeg lurer på er omdet er vanskelig og sette opp et eget netverk hjemme, om jeg trenger en server for og få det til og virke osv. Vis operativ systemet har litt og si så har jeg w98 se og de andre wxp sp2 Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Trenger som du sier, kun kabel fra router til hver pc. Vist du skal dele imellom pc¨ne må du "Dele mapper" osv. Dette regner jeg med andre her kan bedre enn meg Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 blir vell tull med slik fildeling hvis man har forskjellige os`er har vært mye plaget med det. men alternativet er jo å sette opp en ftp server på de maskinene man skal "share" og hente det man vil med en ftp client... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå