xin2k Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ctrl alt del vil ikkje funke, det skjer ingenting når jeg trykker dei tastane. Hva er gale? dette er på windows xp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sjekk om noen taster har hengt seg opp på tastaturet. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan være tastaturet... -Gå inn i device manager og avinstaller tastaturet ditt. Restart maskinen og la win XP detektrere tastaturet ditt på nytt. Se hva som skjer da ! Prøv også å sjekk at kabler sitter skikkelig i bak i PC. Ta den ut og plugg den inn igjen.... Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 dette er på en bærbar maskin.. burde kansje ha sagt d. sry Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 har dette virket før eller har det alltid vært slik. Kan være virus. Kjør en virus test, og en Hijack This log, og legg ved her... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dette er mest sannsynlig et virus. Hadde samme problemet, men får du opp ei feilmelding når du trykker? Jeg fikk noe om at kun admin fikk lov. Det var ei register fil som hadde blitt enda til "=0" der det egentlig skulle stå 1 eller omvendt Søk litt rundt omkring på google, fant det ved å skrive nøyaktig den meldinga jeg fikk opp når jeg trykke ctrl+alt+del gl Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Feryle: Hei, prøv denne fixen, og gi en tilbake melding.... http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/taskmanager.reg lest den ned, og bare dobbelt klikk på filen. Tror dette kan hjelpe på... ødelegger iallefall ingenting Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 det kan være at det er noe med den fn tasten på tastaturet (som er på noen bærbare) prøv deg fram Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Takker Nå funker d va ett virus ja Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 har dette virket før eller har det alltid vært slik. Kan være virus. Kjør en virus test, og en Hijack This log, og legg ved her... 5423062[/snapback] hm... som jeg tenkte.... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Feryle: Hei, prøv denne fixen, og gi en tilbake melding.... http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/taskmanager.reg lest den ned, og bare dobbelt klikk på filen. Tror dette kan hjelpe på... ødelegger iallefall ingenting 5424392[/snapback] men løsningen kom jeg med Lenke til kommentar
xin2k Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå