Gå til innhold

Core Duo Processor T2300

UniT X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du en av de som (i likhet med meg) vurderer inspiron 9400? ;)

tokjerneprosessorer er veldig bra om man skal kjøre flere store operasjoner samtidig på pcen. Om man skal kjøre kun én om gangen har man lite å hente på dette såvidt meg bekjent. Jeg ville nok satt penga mine i en raskere enkjerneprosessor.

Lenke til kommentar

Dual core!

Single core er kanskje ettpar prosent raskere i dagens spill pga en 100-200mhz raskere frekvens, men dual core støtte er på full vei inn!

Og da vil en kjerne ekstra merkes VELDGI mye mer enn 1-200mhz på en single core...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
når er det forventet at disse prossessorene kommer da?

De ble forventet lansert på CES i år (som var nettopp). Om de ble vet jeg ikke, men de første maskinene med Duo-prosessorer kommer i slutten av måneden. Jeg ville valgt en Duo prosessor isteden for en single-core.

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar

Ja ej vurderer en 9400...men hadde jeg kunnet ville jeg likså godt ha tatt en 9300 med 6800 eller 7800 men dette går jo selvfølgelig ikke lenger :p....hater at man på et merkelig vis alltid må velge bort noe...tror dette er taktikk fra dell...

Lenke til kommentar
Ja ej vurderer en 9400...men hadde jeg kunnet ville jeg likså godt ha tatt en 9300 med 6800 eller 7800 men dette går jo selvfølgelig ikke lenger :p....hater at man på et merkelig vis alltid må velge bort noe...tror dette er taktikk fra dell...

5422563[/snapback]

Er ganske sikker på at du kan få Dell til å montere 6800 for deg i 9300 om du ringer de og spør. Jeg vet at de solgte 9300 med 6800 tidlig i desember og jeg har pratet med både en selger og en tekniker hos Dell som bekreftet at 6800 kan monteres. 7800 kan og monteres, men det må du gjøre selv - det er et par andre tråder på forumet om det, så sjekk de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...