madgringo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tittelen sier vel det meste, men jeg lurer altså på om det er vits i å ta situps hver dag ( tar 40 reps med en vekt på 5 kg på meg )?? Rekker magen å restiturere seg da?? Mulig det står noe i den store trening tråden men orker ikke bla gjennom 159 sider med den dritt internetten jeg har nå Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/01/10/454273.html Her kjører de tre dager på rad og en dag hvile Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Man kan ta situps hver dag så lenge du ikke pakker på med høy motstand i form av løse vekter eller apparatur. Vil forresten anbefale deg å øke mengden. 40 situps vil ikke gjøre store forskjellen i det lange løp. En mulighet er at du starter med f.eks 50 situps totalt den første dagen. Målet for neste dag er at du skal øke med 5 situps. Fortsetter du slik vil det bli en gradvis økning som kommer til gjøre underverker på sikt. 10 dager senere har du fordoblet det antallet du startet på. Obs: de tallene jeg oppgir i eksemplet over er bare for å illustrere. Poenget er at du hele tiden øker antallet. Husk forresten å tren de skrå magemusklene ved å tilføye en vridning når du tar crunchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå