eternal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har en norsk utgave av Windows 2000. Denne skal jeg slipstreame med nyeste service pak - sp4 og alle oppdateringer som finnes på Windows update (bruke nLite) som er sluppet etter sp4. Har sett at folk ligger ut filer som inneholder hotfixer og oppdateringer til Windows XP. Hvor kan jeg laste ned hotfixer og oppdateringer til norsk Windows 2000? Endret 10. januar 2006 av eternal Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Vil tro du finner det på Windows.no Lenke til kommentar
eternal Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Er sånn 100-150stk å laste ned manuelt, så det blir myyye arbeid. Ingen enklere måte å gjøre det på? Hva om jeg la inn Windows 2000 med SP4 og ingenting annet. For å så kjøre windows update og installere nødvendige oppdateringer, kopiere disse ut fra TEMP katalogen etterhvert som de lastes ned, for å så etterpå slipstreame disse? Da måtte jeg visst hvor disse lastes ned - og at disse ikke på en eller annen IDIOTISK ms-måte slettes før man får kopiert de. Noen som vet hvor de ligges og om det går fint å kopiere disse uten at de slettes automatisk? Lenke til kommentar
eternal Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Er det ingen som vet hvor filene Windows Update lastes ned til før de installeres? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Etter SP4 er det vel kanskje en 40 oppdateringer (hotfixer som du kaller dem), de aller fleste av disse ligger tilgjengelig i Update Rollup 1. Ellers så ligger det en uoffisiell SP5 ute på nettet et sted (finnes en artikkel på programmer.no om den). Er det ingen som vet hvor filene Windows Update lastes ned til før de installeres? Det ville forundret meg om disse ikke ble slettet etterpå. Endret 11. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå