Skallesei Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei.. Har problemer med at pc'n kutter av og til om mobilen ringer, får sms/mms eller bare kommuniserer med nettet (hører sånn "mobillyd" via tv'n) når den ligger nerme pc'n.. Ekstra ille er det når sidedøra på kabinettet er av.. Hvorfor? Kan det være at det har noe med strømforsyningen å gjøre? Eller bare "er det sånn"? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Aldri skjedd meg, tror ikke mobilen din er ordtli skjerma? Lager mest stråling akkurat når du får en ring eller sms. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 La mobilen min oppå pc'en min og ringte til den, 0 problem. Aner ikke hva det kan være, men skjer ikke på meg. Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Har en Nokia 6680... Og kjerringa en Samsung D500.. Skjer med begge telefonene! Det skjer ikke når telefaen ligger oppå pc'n.. men ved siden... Kan noen av dere andre prøve å åpne pc'n å holde telefonen rett ved siden av å så ringe til den? Bare for å sjekke om det samme skjer, eller om det kun er min pc som er mongo... Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skal teste når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hørtes mystisk ut, skal teste jeg og Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Testet ut utallige posisjoner og rettninger, og ingen problem. Vil kanskje støtte opp mongoteorien din Men hvorfor skjer det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Se i BIOS om du finner noe som heter 'FSB Spread Spectrum', og gi tilbake melding om hva den står på og hvilke valg som er mulige. Har du overklokket? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Skjedde meg meg også, broren min har en gammel Nokia tlf, (men ganske foruten sin tid, men er litt utdatert nå), så satt han å spillte et teit spill på pcen min, så ringer den forbanna tlfen hans, og maskina mi slår seg av, så hører jeg: XXX(navnet mitt ), maskina di slo seg av! Han kan 0 og niks om pc nesten. Dette er jo den dårlige hwen min da, men , er fattig gutt: 512mb 133 ram, xp 2000+(palomino), og foruten en gammel IDE 5400RPM, GF2 MX400. Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Se i BIOS om du finner noe som heter 'FSB Spread Spectrum', og gi tilbake melding om hva den står på og hvilke valg som er mulige. Har du overklokket? 5423424[/snapback] Er ingenting som heter det i biosen min gitt... Har ikke overklokket nei... Skal se meg rundt etter en biosoppdatering nå, da jeg skal klokke den opp etterhvert... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 på den pc'n jeg sitter ved nå legger jeg telefonen jeg bruker oppå kabinettet x] ringt kanskje 7 ganger i dag.. ikke skjedd noen ting! (har samsung e-730) Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Skjer ingen ting når telefonen min ligger oppå kabinettet, bare ved siden!! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Da har du kanskje ikke fult tildekt med metall på siden? Muligens plexiglass etc.? I såfall er da ikke kabinettet ditt fult skjermet sett fra siden, og signalene mobilen din mottar kan virke inn på f.eks. hovedkortet. Når den ligger oppå er det svært få som ikke har fult tildekt med metall der, og det vil derfor være nok skjerming. Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Ikkeno vindu nei.. Det skjer hver gang om døra på kabinettet er av, men det har også skjedd når den er på.. Men skal det være slik? Skjer det med dere andre om dere prøver?! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har vindu, kanskje derfor min reagerte på det -.- Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ingen reaksjon her, med telefon på siden (Nokia 6230i). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå