TB9 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det noen som har prøvd de kontorstolene de selger på netthandelen? De som ser ut som bilseter. Trenger en ny stol her, men er litt skeptisk til kvaliteten på disse. Bilstil hadde vært artig da Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har ikke prøvd den, men den så jævlig deilig ut Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 En kompis av meg har sånn. Er litt "stiv", men god å sitte over lengre perioder i. Digg å spille bilspill med! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Litt Offtopic, men netthandelen har noen ekstragebyrer som svir. Jeg kjøpte en iPodveske + billader for en 10'er og den totale summen kom på 200kr Stolen var pen da Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg hadde tenkt å kjøpe en slik, men netthandelen er som Jysk når det kommer til kvalitet. Om ikke verre. Eneste jeg har hørt er at man blir ganske svett i rumpen når man sitter over tid. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg hadde tenkt å kjøpe en slik, men netthandelen er som Jysk når det kommer til kvalitet. Om ikke verre. Eneste jeg har hørt er at man blir ganske svett i rumpen når man sitter over tid. 5420709[/snapback] Jeg ble ikke særlig svett i stumpen av stolen. Lengste jeg har vært i stolen i strekk er vel rundt 4 timer. Ble ikke noe svett av det. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er neppe en god kontorstol, men sikkert fin til laidback spilling og slikt. Det blir ikke oppreist nok i ryggen, og setet er for dypt til kontorarbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå