Suppelars2k Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Children of Bodom. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Døh, d r jo dritbra a. Sett å fort han søte finnen speller eller. <3 <3 Han kan spelle baklengs òg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Dire Straits og Guns n' Roses er dårlig musikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 I mine ører klinger verken Hip-hop/rap etc. eller techno Lenke til kommentar
Con Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ørene mine gråter når de hører "youre beautifull" med han ekle briten. Husker ikke navnet nå i farten... Men uansett er det noe JEG personlig IKKE tåler å høre! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 TYSKE SLAGERHITS! Herregud å det suger. Det er så drit musikk at man har lyst til å ta livet av seg. Noen må være enige? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Heino er tysklands popkonge! Go Heino... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Scooter, grrr. Hater at de roper "SCOOTER!!" i nesten hver sang. Det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 On topic: Det finnes ikke noe 'værste musikk'. For subjektivt. 5417902[/snapback] For subjektivt? Det er ikke noe mer subjektivt enn hva som er god musikk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvis vi ikke skal kunne diskutere subjektive ting, kan vi like godt legge oss ned å dø. Alt utenom matematikk er subjektivt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvis vi ikke skal kunne diskutere subjektive ting, kan vi like godt legge oss ned å dø. Alt utenom matematikk er subjektivt 5419868[/snapback] Hva med idèverdenen til de gamle greske filosofene. :--p Det verste som finnes er britisk sutrerock allà Oasis og Coldplay (nb: musikerne trenger ikke å komme fra øyriket, det er nok at det høres britiske ut - har den ekle, britiske møkkasounden). På en god andreplass finner vi den "nye" rocken som frontes av band som The White Stripes, The Strokes, The Hives, The RANDOMS og ikke minst Franz Ferdinand. Tredjeplassen tildeles den nye R&B'n som florerer ute på markedet. Det som er in akkurat nå er å fjerne så og si alt av beat og bare fremføre en daff acapella-versjon hvor man leier inn en annen kjent artist som kan stønne litt på refrenget. Pharrel Ft. Gwen Stefani - Can I Have It Like That er et glimrende eksempel på slik musikk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Der nevnt du 5 meget bra band, LarsP! Grattis Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Verken white stripes eller franz ferdinad hører hjemme på en liste over dårlig musikk... MEN derimot band som har navn som ligner på dimlingananananenanana derimot er djevelens gave til oss. Måtte samtlige tilbakestående danseband ryke og reise til en viss plass ... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Der nevnt du 5 meget bra band, LarsP! Grattis 5419936[/snapback] Synd, jeg synes nemlig det er helt grusomt å høre på. Foretrekker buekorps foran Franz Ferdinand any day. Er intet poeng å begynne å nevne lokale UKM-band da ingen på forumet har hørt om de. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Heidi hauge. Jeg slenger resten av de ekkle damene oppi kurven med henne. Jeg påstår ikke at country er dårlig (selv om jeg mener at mestparten er det selv) men disse damene tar kaka på dårlig musikk. Hun derre jenny jensen ass.. sitter hun å konsentrerer seg om å lage ræva musikk? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kom på noe i farten, Cowboy Laila... Enough said. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) På en god andreplass finner vi den "nye" rocken som frontes av band som The White Stripes, The Strokes, The Hives, The RANDOMS og ikke minst Franz Ferdinand. enig! raddis rock kaller jeg det. Hver forbanna sang har jo helt samme trommetakta. Utrolig slitsomt! (the white stripes syntes jeg allikevel har et par fete sanger ) Har hørt litt på Musikkverket på P3 når jeg er på jobb. Der spiller de søren med utelukkende raddisrock, skummelt. Endret 11. januar 2006 av andesam Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) *sigh* Om du ikke liker musikk gjør det ikke musikken dårlig. Cannibal Corpse er teknisk genialt, men alikevel prestrer du å kalle den 'dårlig' bare fordi du ikke liker den. Si heller at den ikke falt i din smak, mye bedre. 'The Shaggs' er teknisk sett katastrofalt, dermed legitimt dårlig. 5417703[/snapback] Det trenger ikke være noen sammenheng mellom teknisk kompetanse og kvalitet på musikken heller. Det blir for dumt å si noe sånt. Hvis det var riktig, ville verdens teknisk dyktigste musiker laget verdens beste musikk, en musikk som var så bra at alle ville like den uavhengig av personlig smak. Det kan vi si med rimelig stor sikkerhet at han ikke gjør. EDIT: *dobbeltsukk* Endret 11. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Moterock som White Stripes, The Strokes, The Hives, The Stooges, The Ditt og The Datt. Kjedelig, og bæljete musikk som høres ut som om den er blitt innspilt i en kakeboks. Liker heller ikke sånn radio musikk ala Venke Knutson Feat. Kurt Nilsen, Ane Brun, Coldplay, Lene Marlin og annet kjedelig slammer. Coldplay er forresten fryktelig oppskrytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg