Gå til innhold

Verste musikken som finnes!

L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHA. folk som kritiserer musikk har virkelig ikke skjønt det. Ikke ta det personlig, men man kan bare ikke si at noe musikk er dårlig! (håper du ser poenget mitt)

5417524[/snapback]

Eg vil påstå at det finnes massevis av dårlig musikk der ute.

Lenke til kommentar
andesam Postet i dag, 21:57

HAHA. folk som kritiserer musikk har virkelig ikke skjønt det. Ikke ta det personlig, men man kan bare ikke si at noe musikk er dårlig! (håper du ser poenget mitt)

Tenker selvfølgelig perspnlig, mener ikke at jeg skal bestemme hva som er bra og hva som er dårlig :p

Lenke til kommentar
The Shaggs, er diskusjonen ferdig nå?

Cannibal Corpse er ikke 'dårlig' selv om du ikke synes musikken var fengende. :)

5417662[/snapback]

her om dagen hørte jeg det verste jeg noen gang har hørt

Umulig å motsei ein sånn uttalelse desverre.

Lenke til kommentar
Cannibal Corpse er ikke 'dårlig' selv om du ikke synes musikken var fengende.

Når jeg ikke syntes at musikken var fengende, så betyr vel det da at jeg ikke likte den?? Det ble bare bråk og støy i mine ører, og derfor, personlig, så synes jeg den musikken var dårlig.

Lenke til kommentar

*sigh*

Om du ikke liker musikk gjør det ikke musikken dårlig. Cannibal Corpse er teknisk genialt, men alikevel prestrer du å kalle den 'dårlig' bare fordi du ikke liker den.

Si heller at den ikke falt i din smak, mye bedre. :)

'The Shaggs' er teknisk sett katastrofalt, dermed legitimt dårlig.

Lenke til kommentar

Det finnes en liknende tråd som ble stengt for ikke så lenge siden. Grunnet alt for mye krangling. Vedder ræva mi på at denne kommer til å ende opp stengt også.

Og Cannibal Corpse er genialt.

Rrrroaoooraoraorowoooowroaoraooaroaworaworwaoowwaoo! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...