L@sse Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg synes personlig at litt såkalt "bråk" går greit, men her om dagen hørte jeg det verste jeg noen gang har hørt: Cannibal Corpse med "Hammer Smashed Face". Det var dårlig, det! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) HAHA. folk som kritiserer musikk har virkelig ikke skjønt det. Ikke ta det personlig, men man kan bare ikke si at noe musikk er dårlig! (håper du ser poenget mitt) Endret 10. januar 2006 av andesam Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 HAHA. folk som kritiserer musikk har virkelig ikke skjønt det. Ikke ta det personlig, men man kan bare ikke si at noe musikk er dårlig! (håper du ser poenget mitt) 5417524[/snapback] Eg vil påstå at det finnes massevis av dårlig musikk der ute. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ja, det mener absolutt jeg også. Men det er andre som liker den musikken du ikke liker. For dem er det kanskje det beste som finnes av musikk. Det er umulig å uttale seg objektivt om musikk er bra eller ikke. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 andesam Postet i dag, 21:57 HAHA. folk som kritiserer musikk har virkelig ikke skjønt det. Ikke ta det personlig, men man kan bare ikke si at noe musikk er dårlig! (håper du ser poenget mitt) Tenker selvfølgelig perspnlig, mener ikke at jeg skal bestemme hva som er bra og hva som er dårlig Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er det verd en egen tråd om at du fant en sang du ikke likte? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Den ene sangen synes jeg representerer godt hva slags musikk jeg ikke liker. Og du, andesam?? Åssen musikk liker ikke du?? Personlig... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har forresten ein liknande tråd her ein plass på forumet. Verste musikken eg kan tenke meg er salmer, med både 2, 4, 6, 8 og 10 vers, alle så sakte som overhodet mulig utan å bli ein tekst med musikk til. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 The Shaggs, er diskusjonen ferdig nå? Cannibal Corpse er ikke 'dårlig' selv om du ikke synes musikken var fengende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 The Shaggs, er diskusjonen ferdig nå? Cannibal Corpse er ikke 'dårlig' selv om du ikke synes musikken var fengende. 5417662[/snapback] her om dagen hørte jeg det verste jeg noen gang har hørt Umulig å motsei ein sånn uttalelse desverre. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Cannibal Corpse er ikke 'dårlig' selv om du ikke synes musikken var fengende. Når jeg ikke syntes at musikken var fengende, så betyr vel det da at jeg ikke likte den?? Det ble bare bråk og støy i mine ører, og derfor, personlig, så synes jeg den musikken var dårlig. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 *sigh* Om du ikke liker musikk gjør det ikke musikken dårlig. Cannibal Corpse er teknisk genialt, men alikevel prestrer du å kalle den 'dårlig' bare fordi du ikke liker den. Si heller at den ikke falt i din smak, mye bedre. 'The Shaggs' er teknisk sett katastrofalt, dermed legitimt dårlig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Problemet mitt med denne tråden er at en person som ikke liker en sang skal informere andre om det. Det blir som om jeg skulle laget en tråd om hva jeg spiste til frokost i dag. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, hva spiste du til frokost, da?? Neida, men det er vel ikke no' bedre med en tråd om tidenes beste film, er jo bare personlige meninger som kommer fram der også... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Men det er en tråd som folk kan komme med sine meninger, denne tråden har bare som hensikt å si at du ikke liker en bestemt sang. Men, men, det er jo ikke noen big deal egentlig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 POP ROCK Å METALL R DET VÆRST JEG HAR HØRT!!? SÅNN SATANROCK TÅLRERERR JEG IKKE!! On topic: Det finnes ikke noe 'værste musikk'. For subjektivt. "Vellagd musikk er god musikk." Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det finnes en liknende tråd som ble stengt for ikke så lenge siden. Grunnet alt for mye krangling. Vedder ræva mi på at denne kommer til å ende opp stengt også. Og Cannibal Corpse er genialt. Rrrroaoooraoraorowoooowroaoraooaroaworaworwaoowwaoo! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 'The Shaggs' er teknisk sett katastrofalt, dermed legitimt dårlig. 5417703[/snapback] Men likevel så storkoser jeg meg med the Shaggs. Merkelig det der. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Men likevel så storkoser jeg meg med the Shaggs. Merkelig det der. 5417936[/snapback] My point exactly, denne tråden er bare full av BS. Lenke til kommentar
Patrice Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg liker ikke techno, rap og boyband musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg