Gå til innhold

Noen som vet når vinteren kommer?

Vestlivegen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til helvete med snøen, kommer meg ingen vei med SFX'en, og alle snarveiene til bussen er gjensødd så jeg må gå ti minutter før om morgenen (ti minutter er alfa og omega ja...)

5475367[/snapback]

Jammen så har du godt av den lille ekstra trimmen å da :p

syntes ikke synd til deg!

Lenke til kommentar

Her om dagen måtte vi ha en som manuelt åpna døren på bussen ved å skru på en liten bryter nede ved gulvet og i tillegg dytte opp døren.. Var noe i mekaninsmen som hadde blitt ødelagt på grunn av mye snø og kulde.

I går når jeg måkte (med spade selvsagt..) alle stedene jeg skulle, hadde det snødd såpass mye at jeg måtte måke det første stedet om igjen...

Tror vinteren er her.. ;) Men i dag har det ikke snødd da, bare litt i morges og nå meldes det om mildvær også. Så forresten "The day after tomorrow" for ikke så lenge siden, så er litt bekymret :p

Lenke til kommentar
Til helvete med snøen, kommer meg ingen vei med SFX'en, og alle snarveiene til bussen er gjensødd så jeg må gå ti minutter før om morgenen (ti minutter er alfa og omega ja...)

5475367[/snapback]

Jammen så har du godt av den lille ekstra trimmen å da :p

syntes ikke synd til deg!

5475374[/snapback]

Å hold kjeften på deg din jeg-bor-hundre-meter-fra-grensa-og-måtte-gå-til-skolen-hele-fjoråret syter.

Lenke til kommentar
Noen som vet når vinteren kommer?

5417475[/snapback]

13. Februar klokken 14.32...

5422056[/snapback]

Yay, for en superkjekk bursdagsgave :D

Snowboard er for rusete kvisetryner. Carving derimot må du ha skills for å stå på :p

5422754[/snapback]

Dumeste jeg har hørt på en stund.

5423551[/snapback]

Carving VS Twintip = KO. by Twintip, easy.

Skjønner bare ikke tegninga i å bare kjøre rett frem..

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Tidligere i år (begynnelsen av desember) var det så mye snø at jeg ikke så bilen min under all snøen. Nå i januar er det nada!

I Tromsø har det ikke vært så her lite snø i januar siden 1925, og her om dagen var det varmere enn på sankthans med 9 plussgrader.

Men i dag snødde det nok en del der. Iallefall gjorde det det i Narvik, tre timer kjøring unna. Nå er det -6 grader, og snøen har lagt seg litt på asfalten.

Sykt! Dere harbarska søringer er jo de som har skikkelig vinter ;)

Lenke til kommentar
Hvor bor du Lolliken?

__

Her er vinteren kommet ja!

Btw: Var i Sudnadalen fra onsdag til fredag, det snødde i stekk, om natten og om dagen. Det var langt over en meter med snø der.

5476188[/snapback]

Bor på sotra rett utenfor Bergen, men har hytte rett ved kvitingen. Dro hjem for å gå på en elendig bytur :ermm:

Og Christer-R helt enig twintip er best å stå på, men har desverre ikke penger for øyeblikket til å kjøpe meg twintip-ski, så jeg må nok nøye meg med carving :thumbdown:

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...